El Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana ha adjudicat la redacció del projecte de traçat i construcció per ampliar el tram de l'autopista AP-7 amb un tercer carril, entre l'enllaç amb l'autovia A-7 a l'Hospitalet de l'Infant a l'enllaç amb Amposta de l'AP-7.
Fins a vuit propostes van concursar en la licitació, que ha guanyat l'empresa Meta Engineering - EPTISA Serveis d'Enginyeria, de Barcelona. El valor de l'oferta seleccionada és de 2.808.008,25 euros.
Adjudicada la redacció de projecte del tercer carril de l'AP-7 entre l'Hospitalet de l'Infant i Amposta
L'empresa barcelonina Meta Engineering - EPTISA guanya el concurs amb una oferta de 2,8 milions
ARA A PORTADA
-
Vuit anys de presó per a tres germans que van participar en un tiroteig entre clans rivals a Reus el 2024 TarragonaDigital
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Així viuen els usuaris de Tarragona la crisi de Rodalies: «Angoixada i amb menys hores per a tot» TarragonaDigital
-
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Societat
Reus aprova una modificació del POUM per construir 190 nous habitatges protegits a Pich Aguilera
-
Societat
Els professors i mestres de Tarragona no falten a la gran manifestació de Barcelona
-
Societat
L'Ajuntament d'Altafulla comença les obres per minimitzar les inundacions al barri de Baix a Mar
-
Societat
Les fuites d'aigua mantenen Roda de Berà en «situació de sequera» tot i les pluges dels últims mesos
-
Societat
Tarragona assegura el subministrament d'aigua a Ponent amb la posada en marxa de l'ETAP de Bonavista
-
Societat
L'Ajuntament de Reus reforça la lluita contra la vespa asiàtica
