El Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana ha adjudicat la redacció del projecte d'ampliació d'un tercer carril de l'autopista AP-7 entre l'Hospitalet de l'Infant (Baix Camp) i Amposta (Montsià).
El projecte, adjudicat per 3,4 milions d'euros (IVA inclòs), s'inclou en les actuacions de millora de l'autopista en termes d'accessibilitat, funcionalitat i seguretat després de l'alliberament dels peatges. Segons el govern espanyol, les obres per aquest tram de 38,3 quilòmetres ascendiran fins als 162 milions d'euros (IVA inclòs).
Aquesta nova connexió entre l'Hospitalet de l'Infant i Amposta connectarà l'autovia A-7 amb l'autopista AP-7 al municipi del Baix Camp. D'aquesta manera, s'ampliaran a tres els carrils de l'autopista AP-7.
L'actuació s'ha impulsat arran dels canvis que va provocar a les autopistes la supressió dels peatges, així com un major volum de tràfic, especialment en aquest punt molt transitat tant per a turismes com per camions en el transport de mercaderies.
Adjudiquen la redacció del projecte d'ampliació d'un tercer carril de l'AP-7 entre l'Hospitalet i Amposta
El tram, de 38,3 quilòmetres tindrà un cost d'uns 3,4 milions d'euros
ARA A PORTADA
-
Pastors del Camp de Tarragona denuncien nous robatoris de ramats que relacionen amb la festa del corder TarragonaDigital
-
-
Els reptes dels candidats a rector de la URV: millorar de la docència i buscar recursos per a nous equipaments TarragonaDigital
-
Tarragona desplega un nou sistema d'intel·ligència turística per millorar la gestió dels fluxos de visitants TarragonaDigital
-
Obres de millora a la Biblioteca Municipal de Salou aquest estiu: tancarà diverses setmanes TarragonaDigital
Publicat el
15 de juliol de 2023 a
les 11:19
Actualitzat el
15 de juliol de 2023 a les
11:24
Et pot interessar
-
Societat
Els jugadors del Barça celebren els títols d'aquesta temporada a PortAventura World
-
Societat
L'Ajuntament de Reus aprova el projecte d’instal·lació de tendals al carrer de Llovera
-
Societat
Més de 2.000 professors es manifesten pels carrers de Tarragona per reclamar més recursos per a l'educació
-
Societat
Protesta per reclamar la continuïtat del transport adaptat de persones amb discapacitat al Tarragonès
-
Societat
Els professors tallen l'entrada a Tarragona per l'N-240: desenes de conductors atrapats
-
Societat
L'Hospital Joan XXIII de Tarragona inicia un tractament amb làser per a tumors de bufeta sense passar per quiròfan
