El Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana ha adjudicat la redacció del projecte d'ampliació d'un tercer carril de l'autopista AP-7 entre l'Hospitalet de l'Infant (Baix Camp) i Amposta (Montsià).
El projecte, adjudicat per 3,4 milions d'euros (IVA inclòs), s'inclou en les actuacions de millora de l'autopista en termes d'accessibilitat, funcionalitat i seguretat després de l'alliberament dels peatges. Segons el govern espanyol, les obres per aquest tram de 38,3 quilòmetres ascendiran fins als 162 milions d'euros (IVA inclòs).
Aquesta nova connexió entre l'Hospitalet de l'Infant i Amposta connectarà l'autovia A-7 amb l'autopista AP-7 al municipi del Baix Camp. D'aquesta manera, s'ampliaran a tres els carrils de l'autopista AP-7.
L'actuació s'ha impulsat arran dels canvis que va provocar a les autopistes la supressió dels peatges, així com un major volum de tràfic, especialment en aquest punt molt transitat tant per a turismes com per camions en el transport de mercaderies.
Adjudiquen la redacció del projecte d'ampliació d'un tercer carril de l'AP-7 entre l'Hospitalet i Amposta
El tram, de 38,3 quilòmetres tindrà un cost d'uns 3,4 milions d'euros
ARA A PORTADA
-
-
«Faig el que m’apassiona i això comporta portar el nom de Montbrió per tot arreu, viatjar i conèixer altres cultures» Sandra Pérez
-
-
La Policia Local de Valls identifica els primers autors d’abocaments al Polígon Industrial TarragonaDigital
-
Ajuntament i veïnat de Roda de Berà reclamen l'aturada immediata de la instal·lació de pantalles acústiques TarragonaDigital
Publicat el 15 de juliol de 2023 a les 11:19
Actualitzat el 15 de juliol de 2023 a les 11:24
Et pot interessar
-
Societat Refresca't de la calor de l'estiu amb la ruta per les fonts singulars i emblemàtiques de l'Espluga de Francolí
-
Societat Consulta la xarxa de refugis climàtics de Valls per no passar calor durant l'estiu
-
Societat Les obres a la Necròpolis de Tarragona afectaran la mobilitat a l'avinguda Ramón y Cajal durant sis mesos
-
Societat Milloren el pas de peixos i el punt de control de l'aigua al riu Francolí a Montblanc
-
Societat Impulsen obres de millora i consolidació del Castell de Querol, originari del segle X
-
Societat Cambrils transforma la Casa del Mar en un nou espai per a serveis de teràpia ocupacional