El consell d'administració d'Aena ha licitat per 15,1 milions d'euros la instal·lació d'una planta solar fotovoltaica en terrenys de l'Aeroport del Reus. Segons ha explicat l'empresa pública en un comunicat, tindrà una potència total instal·lada de 15 MWp i una potència nominal de 12,5MW. En aquest sentit, disposarà de 30.000 mòduls fotovoltaics.
D'aquesta manera, Aena continua avançant en el seu Pla Fotovoltaic, que pretén aconseguir l'autoproveïment energètic de la seva xarxa d'aeroports a partir de fonts d'origen renovable. El projecte, emmarcat en el Pla d'Acció Climàtica de la companyia, implica una inversió de 350 milions d'euros per a la construcció de plantes solars a 14 aeroports de la xarxa.
En aquest sentit, també s'ha licitat per 15 MEUR la planta fotovoltaica de l'Aeroport del Prat. Segons ha informat Aena, comptarà amb una potència total instal·lada de 12,523 MWp i una potència nominal de 10 MW. La instal·lació estarà formada per 18.984 mòduls fotovoltaics, també dins dels terrenys de la infraestructura.
Aena instal·larà una planta solar a l'Aeroport de Reus: 15,1 milions d'euros
El parc fotovoltaic de la infraestructura reusenca tindrà 30.000 mòduls
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juny de 2023 a
les 17:52
Actualitzat el
15 de juny de 2023 a les
17:53
Et pot interessar
-
Societat
La Diputació de Tarragona amplia el suport al món local amb 75,8 milions d'euros addicionals
-
Societat
El Morell celebra la cinquena edició de la Fideuada Popular
-
Societat
Tanca per sorpresa un restaurant de Reus, reconegut per Repsol i Michelin: «Arriba el moment de parar»
-
Societat
Una concentració a Reus reivindica el català per Sant Jordi amb glossa i discursos en defensa de la llengua
-
Societat
El Govern anuncia la decisió final sobre l'antiga residència ICASS de Reus: enderroc i nou edifici
-
Societat
Treballadors de la química de Tarragona demanen la construcció d'una rotonda a l'N-340 a l'accés a BASF
