Montblanc millorarà la il·luminació de l'ermita de Sant Josep. Aquesta setmana, l’Ajuntament de Montblanc i Aprodisca han signat un conveni de col·laboració per tal de realitzar millores a la instal·lació elèctrica d'aquest espai emblemàtic de la comarca, on, precisament, hi ha el restaurant Les 3 esses que gestiona l’entitat.
L’actuació permetrà gaudir d’una nova instal·lació elèctrica, que ja estava molt obsoleta. Els treballs, subvencionats per la Diputació de Tarragona, es duran a terme en les pròximes setmanes i no afectaran el desenvolupament del servei del restaurant.
El conveni l'han rubricat aquest dijous dia 11 d'abril l'alcalde de Montblanc, Oriol Pallissó, i la gerent d’Aprodisca, Gemma Corbella.
L'Ajuntament de Montblanc anuncia millores a l'ermita de Sant Josep
L'Ajuntament de Montblanc i Aprodisca han signat un conveni de col·laboració per tal de realitzar millores a la instal·lació elèctrica d'aquest espai emblemàtic de la vila
ARA A PORTADA
-
Les obres del nou Parc del Port de Tarragona arriben a la recta final i ja hi ha data d'inauguració Antonio Ramos Llauradó
-
-
La Fira Trapezi de Reus celebra els 30 anys amb una edició marcada pel compromís amb el circ contemporani TarragonaDigital
-
-
Prova pilot amb un grup de rucs per reduir la presència de canya americana al Baix Penedès TarragonaDigital
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
12 d’abril de 2024 a
les 10:38
Et pot interessar
-
Societat
El Cupó Diari de l'ONCE deixa prop de 2 milions d'euros a Tarragona
-
Societat
L'aparcament municipal Bastos de Tarragona ofereix ara 62 places per a usuaris no abonats
-
Societat
Citen a declarar els impulsors del documental «Insostenible» arran d'una querella de Griñó
-
Societat
L’ampliació del servei de recollida de voluminosos de Reus incrementa les recollides un 24%
-
Societat
El trajecte en tren entre el Camp de Tarragona i Barcelona és ara més lent que l'any 2000
-
Societat
La reinvenció de l'antiga N-340 a Miami Platja: continuen les obres per convertir-la en un eix comercial
