Montblanc millorarà la il·luminació de l'ermita de Sant Josep. Aquesta setmana, l’Ajuntament de Montblanc i Aprodisca han signat un conveni de col·laboració per tal de realitzar millores a la instal·lació elèctrica d'aquest espai emblemàtic de la comarca, on, precisament, hi ha el restaurant Les 3 esses que gestiona l’entitat.
L’actuació permetrà gaudir d’una nova instal·lació elèctrica, que ja estava molt obsoleta. Els treballs, subvencionats per la Diputació de Tarragona, es duran a terme en les pròximes setmanes i no afectaran el desenvolupament del servei del restaurant.
El conveni l'han rubricat aquest dijous dia 11 d'abril l'alcalde de Montblanc, Oriol Pallissó, i la gerent d’Aprodisca, Gemma Corbella.
L'Ajuntament de Montblanc anuncia millores a l'ermita de Sant Josep
L'Ajuntament de Montblanc i Aprodisca han signat un conveni de col·laboració per tal de realitzar millores a la instal·lació elèctrica d'aquest espai emblemàtic de la vila
ARA A PORTADA
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 12 d’abril de 2024 a les 10:38
Et pot interessar
-
Societat
La Generalitat dona llum verda a dos parcs fotovoltaics a Constantí amb més de 8.000 plaques solars
-
Societat
Reus es converteix en la capital de la transició energètica amb la celebració del primer congrés EnerHub
-
Societat
Tarragona escoltarà el testimoni de familiars de víctimes de la guerra civil i el franquisme
-
Societat
Gairebé 500 estudiants d'ESO de Valls i l'Alt Camp prenen part en el Futur Jove 2025
-
Societat ERC del Camp de Tarragona exigeix al Parlament millores urgents i estructurals a la línia ferroviària R13
-
Societat
Reforcen la seguretat a les instal·lacions esportives municipals de Reus
