L'Ajuntament de Tarragona habilita un aparcament temporal al barri de Sant Pere i Sant Pau

L'espai, amb capacitat per a 140 vehicles, donarà resposta a les necessitats d'aparcament que hi ha al barri, agreujades per les obres de la plaça de la 5a promoció

Publicat el 23 de juliol de 2025 a les 10:29

L'Ajuntament de Tarragona va començar aquest dilluns 21 de juliol les obres per a la construcció d'un nou pàrquing temporal al barri de Sant Pere i Sant Pau. Segons ha informat el consistori tarragoní, es tracta d’un espai amb una capacitat per a 140 vehicles a tocar de la piscina del barri. Els treballs consisteixen en l’anivellació de l’esplanada, amb una superfície de 3.028 m², la creació d’un gual d’accés sense afectar els arbres existents i la pavimentació amb sorra artificial. El cost de l’obra és de 47.389,92 euros.

El conseller d’Urbanisme i regidor del barri de Sant Pere i Sant Pau, Nacho García Latorre, ha explicat que "des de fa temps, hem detectat que hi ha manca de places d’aparcament al barri, una qüestió que s’ha vist agreujada amb les obres a la plaça de la 5a promoció que impedeixen fer ús del pàrquing privat soterrani. Amb aquesta intervenció es contribueix a solucionar la problemàtica".

Cal recordar que les obres de la plaça de la 5a promoció van començar el passat mes de juny i que s'allargaran durant vuit mesos. En aquest sentit, es tracta d'una històrica reivindicació del barri cooperativista, que quedarà solventada durant el primer trimestre de l'any 2026.