Alcover farà de pagament les dues estacions de recàrrega dels vehicles elèctrics. Aquesta mesura, que entrarà en vigor l'1 de gener de 2024, s’ha pres després de cinc anys de gratuïtat del servei, decisió que en el seu dia es va prendre per tal d’incentivar l’ús de vehicles elèctrics. El preu, la modalitat de pagament i les condicions d'estacionament en aquestes zones reservades es van aprovar, en el plenari municipal del 28 de setembre de 2023, en el que es va realitzar la modificació de l'ordenança de circulació d'Alcover.
L'estació de la zona del Portal disposa de dos punts de recàrrega semiràpida amb un preu de 0,26 euros/kWh (IVA inclòs). L’altre estació, que es troba ubicada a l'Avinguda Miquel Martí i Pol, davant la Piscina Municipal d’Alcover, contempla dos punt de recàrrega: un de ràpida amb un cost de 0,35 euros/kWh (IVA inclòs) i un de semiràpida de 0,26 euros/kWh (IVA inclòs)
La forma d'utilització és a través de l'App EVCharge on l'usuari ha de seleccionar: l’estació de recàrrega d’Alcover, la durada de la sessió o els Kw de recàrrega que es vulgui contractar. L’aplicació es pot obtenir des de l'App Store o des de l'App Google Play. A través d'aquesta mateixa aplicació es realitza automàticament l'abonament del servei.
Pel que fa a la utilització d'aquests espais reservats, només hi poden estacionar vehicles elèctrics mentre dura la funció de recàrrega i en cap cas es permet l'ús d'aquests punts per a una finalitat que no sigui aquesta.
Alcover farà de pagament les estacions de recàrrega dels vehicles elèctrics
La forma d'utilització és a través de l'App EVCharge.
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Valls apujarà l'IBI, la taxa d'escombraries i l'impost de vehicles per a 2026 TarragonaDigital
-
Presenten un web per planificar els viatges en tren en funció dels retards mitjans de cada línia TarragonaDigital
-
Presó per al conductor detingut per causar la mort d'una dona en un accident a l'N-340 a la Riera de Gaià TarragonaDigital
-
La tercera edició de la Festa Modernista de Reus arriba amb més participants que mai TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 29 de desembre de 2023 a les 14:09
Et pot interessar
-
Societat La falta de pluja durant l'estiu amenaça de nou la comarca del Priorat
-
Societat El Banc dels Aliments de Tarragona afronta el Gran Recapte amb l'objectiu de superar les 165 tones de productes
-
Societat Cambrils reutilitzarà l’aigua freàtica del Molí de les Tres Eres per a la neteja viària
-
Societat Acord entre la Fundació Ciutat de Valls i la Fundació la Caixa en la lluita contra l’exclusió social
-
Societat Esquerra Reus exposa els reptes del curs polític per fer realitat els grans projectes de ciutat
-
Societat El cicle Cinemafòrum de Reus torna amb una reflexió sobre el despoblament rural