Alcover farà de pagament les dues estacions de recàrrega dels vehicles elèctrics. Aquesta mesura, que entrarà en vigor l'1 de gener de 2024, s’ha pres després de cinc anys de gratuïtat del servei, decisió que en el seu dia es va prendre per tal d’incentivar l’ús de vehicles elèctrics. El preu, la modalitat de pagament i les condicions d'estacionament en aquestes zones reservades es van aprovar, en el plenari municipal del 28 de setembre de 2023, en el que es va realitzar la modificació de l'ordenança de circulació d'Alcover.
L'estació de la zona del Portal disposa de dos punts de recàrrega semiràpida amb un preu de 0,26 euros/kWh (IVA inclòs). L’altre estació, que es troba ubicada a l'Avinguda Miquel Martí i Pol, davant la Piscina Municipal d’Alcover, contempla dos punt de recàrrega: un de ràpida amb un cost de 0,35 euros/kWh (IVA inclòs) i un de semiràpida de 0,26 euros/kWh (IVA inclòs)
La forma d'utilització és a través de l'App EVCharge on l'usuari ha de seleccionar: l’estació de recàrrega d’Alcover, la durada de la sessió o els Kw de recàrrega que es vulgui contractar. L’aplicació es pot obtenir des de l'App Store o des de l'App Google Play. A través d'aquesta mateixa aplicació es realitza automàticament l'abonament del servei.
Pel que fa a la utilització d'aquests espais reservats, només hi poden estacionar vehicles elèctrics mentre dura la funció de recàrrega i en cap cas es permet l'ús d'aquests punts per a una finalitat que no sigui aquesta.
Alcover farà de pagament les estacions de recàrrega dels vehicles elèctrics
La forma d'utilització és a través de l'App EVCharge.
ARA A PORTADA
-
Quantes plaques solars haurà d’acollir el teu poble? Consulta-ho municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
-
-
La Fira Trapezi de Reus celebra els 30 anys amb una edició marcada pel compromís amb el circ contemporani TarragonaDigital
-
-
Prova pilot amb un grup de rucs per reduir la presència de canya americana al Baix Penedès TarragonaDigital
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
29 de desembre de 2023 a
les 14:09
Et pot interessar
-
Societat
Les obres del nou Parc del Port de Tarragona arriben a la recta final i ja hi ha data d'inauguració
-
Societat
El Cupó Diari de l'ONCE deixa prop de 2 milions d'euros a Tarragona
-
Societat
L'aparcament municipal Bastos de Tarragona ofereix ara 62 places per a usuaris no abonats
-
Societat
Citen a declarar els impulsors del documental «Insostenible» arran d'una querella de Griñó
-
Societat
L’ampliació del servei de recollida de voluminosos de Reus incrementa les recollides un 24%
-
Societat
El trajecte en tren entre el Camp de Tarragona i Barcelona és ara més lent que l'any 2000
