L'Ajuntament d'Alcover, a través de la regidoria de Funciona Alcover i amb la col·laboració de l'Associació de Botiguers, posa en marxa una nova edició de la campanya Compra, Rasca i Guanya! per incentivar el comerç local. Començarà el dilluns 8 d'abril i contempla que tota persona que faci una compra per un import superior a 10 euros, en algun dels 53 establiments adherits, pugui optar a un dels 1.500 premis directes.
Es podran aconseguir bosses de ràfia, de cotó, talladors de pizza, porta entrepans, ampolles, humidificadors, sets de cuina i de sotagots. Tanmateix, totes aquelles butlletes que no hagin estat premiades entraran al sorteig de tres carretons d'anar a comprar amb un lot de productes valorats en 100 euros, una fregidora d'aire i un robot aspirador.
Les butlletes premiades es poden bescanviar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament. Les no premiades s'hauran d'omplir i dipositar a l'urna que es trobarà a les oficines de l'Ajuntament.
Tots els productes que formen part d'aquesta iniciativa s'han adquirit a empreses i establiments locals.
Alcover impulsa una ambiciosa campanya per fomentar el comerç local
Hi ha 53 establiments adherits i es pot optar a un dels 1.500 premis directes.
ARA A PORTADA
-
-
El ple de Tarragona aprova la creació del Consorci del Patrimoni Romà amb les veus crítiques de PP i ERC TarragonaDigital
-
La DOP Siurana dispara la producció i enguany preveu superar els cinc milions de litres d'oli d'oliva TarragonaDigital
-
Estafen telefònicament un treballador d'un aparcament de Tarragona per endur-se els diners de la caixa Antonio Ramos Llauradó
-
Mor un home a Reus després d'impactar contra un aparador i clavar-se un vidre a l’abdomen TarragonaDigital
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 15:57
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona comença les obres de rehabilitació de Ca La Garsa
-
Societat
Oferta de feina: l'Espluga de Francolí busca educadors infantils per a la llar d’infants
-
Societat
Reus acull l’exhibició de gossos pigall «Molt més que un gos»
-
Societat
El servei NEXES es consolida a Reus un espai de referència per a joves en salut i diversitat de gènere
-
Societat
Endesa inicia els treballs per millorar la qualitat del subministrament elèctric a Alcover, el Milà, Mont-ral i Valls
-
Societat
Montblanc millora la seguretat en l’accés per a vianants al cementiri municipal
