Alejandro Fernández demana a Laura Borràs estalviar-se opinions polítiques

El diputat del PP ha visitat la fira de llibres i roses de Sant Jordi a Tarragona

Publicat el 23 d’abril de 2021 a les 14:04
Alejandro Fernández ha visitat aquest divendres dia de Sant Jordi la Rambla Nova de Tarragona. L'exregidor i ara diputat i president del Partit Popular a Catalunya ha alertat a Laura Borràs, la presidenta del Parlament, que "bé faria d'estalviar-se opinions polítiques" ja que el seu paper, ha dit, "és institucional". Aquestes declaracions les ha fet pocs dies després d'haver emès una carta al president en funcions de la Generalitat, Pere Aragonès, en què li demanava la seva "compareixença immediata" per tal de fer una sessió de control del Govern que no s'ha produït des del passat mes de gener.

Acompanyat de membres del partit a la ciutat de Tarragona, Fernández ha aprofitat la diada per "desitjar a tots els catalans" una diada "lliure de política i politiqueig" on "tots els catalans es trobin sempre còmodes". Ha més, ha expressat el seu "suport als llibreters" i ha demanat als ciutadans que "comprin llibres": "Res en el món pot substituir un bon llibre".

José Luis Martín: "El govern de Tarragona hauria de posar-se a governar després de dos anys"

En la mateixa roda de premsa hi era present José Luis Martín, portaveu del grup municipal del PP a l'Ajuntament de Tarragona. Martín ha lamentat que l'executiu local està més pendent de "si l'amplia o no l'amplia" que no de governar. "El govern hauria de posar-se a governar després de dos anys", ha asseverat. "La ciutat està desemparada sense govern", ha conclòs. Precisament aquest divendres s'ha produït un segon episodi d'aquesta polèmica entre els dos socis a l'Ajuntament de Tarragona, ERC i En Comú Podem. Els Comuns se senten exclosos de les negociacions que s'estan duent a terme i amenacen a sortir-ne.

[plantillasantjordi]