Altafulla torna a omplir-se per Setmana Santa amb el Pleamar Vintage Market

La novena edició d'aquest esdeveniment se celebra el cap de setmana del 30 al 31 de març

Publicat el 26 de març de 2024 a les 17:07
Actualitzat el 26 de març de 2024 a les 17:10
El Pleamar Vintage Market d'Altafulla s'apropa a la seva 9a edició i tot està a punt per a una nova celebració durant el cap de setmana més animat de la Setmana Santa. Els dies 30 i 31 de març, el Parc de Voramar i la plaça Consolat de Mar acolliran aquest esdeveniment que promet una experiència única en un entorn de primera línia de mar.

Amb un total d'unes setanta parades que ofereixen articles de segona i Vintage, juntament amb actuacions musicals, zones infantils, àrees de restauració i barres de beguda, el Parc de Voramar es transformarà en un escenari idíl·lic on la cultura i l'entreteniment es fusionen.

Una de les novetats més destacades és el cartell musical encapçalat per 'Los Fresones Rebeldes', que actuaran el dissabte 30 de març a les 17:30 hores. Aquest concert té un cost de 8 euros en venda anticipada i de 10 euros el mateix dia.

Altres atractius del Pleamar inclouen sessions de discjòqueis a la zona del Pleamar Chill, a més dels objectes vintage i les activitats variades que fan d'aquest mercat un esdeveniment únic a la Costa Daurada. Pel que fa als expositors, la majoria provenen de Catalunya, destacant una vintena de locals, a més de participants d'Aragó, València i en grau més baix, del sud de França.

Es preveu una afluència d'entre 6.000 i 7.000 persones durant els dos dies del Pleamar Vintage Market, confirmant el seu èxit i la seva consolidació com a esdeveniment de referència durant la Setmana Santa.