La setmana passada van iniciar-se les obres de construcció del nou pavelló esportiu de la Roca, ubicat al carrer Josep Segarra, 35, de Mont-roig. Aquesta nova instal·lació es preveu que estigui en funcionament durant els pròxims nou mesos.
Situat a prop de l'escola Mare de Déu de la Roca, aquest nou equipament està pensat per ajudar a descongestionar les activitats del pavelló municipal i també per donar suport a altres entitats que ho necessitin.
El pavelló, creat per l'estudi Integral Archiconsulting, comptarà amb una pista de minibàsquet, dues pistes de bàdminton i una pista de mini voleibol. També inclourà una àrea reservada amb grades a dos nivells, vestidors, magatzem i altres serveis. Les obres també inclouran millores a l'accés des de la carretera de Colldejou.
El pressupost d'aquest projecte ascendeix a 757.303 euros (IVA inclòs), i serà executat per l'empresa Construccions Ferré. Es preveu que el pavelló estigui en funcionament a finals d'any, oferint servei durant tota la setmana, inclosos els dies festius. Aquesta nova infraestructura contribuirà a gestionar de manera més eficient les activitats esportives i de lleure del municipi.
Arrenquen les obres per la creació d'un nou pavelló a Mont-roig del Camp
L'equipament estarà situat a tocar de l'escola Mare de Déu de la Roca i comptarà amb pista de minibàsquet, dues pistes de bàdminton i una pista de mini voleibol
ARA A PORTADA
-
Punt final al serial del contracte de la brossa a Tarragona: l'Ajuntament ja pot formalitzar l'adjudicació a Urbaser TarragonaDigital
-
«Faig el que m’apassiona i això comporta portar el nom de Montbrió per tot arreu, viatjar i conèixer altres cultures» Sandra Pérez
-
-
-
Polèmica a l'Anella Verda de Tarragona per un macroprojecte esportiu en sòl protegit TarragonaDigital
Publicat el 07 de febrer de 2024 a les 09:25
Actualitzat el 07 de febrer de 2024 a les 09:29
Et pot interessar
-
Societat La Policia Local de Valls identifica els primers autors d’abocaments al Polígon Industrial
-
Societat Les obres a la Necròpolis de Tarragona afectaran la mobilitat a l'avinguda Ramón y Cajal durant sis mesos
-
Societat Ajuntament i veïnat de Roda de Berà reclamen l'aturada immediata de la instal·lació de pantalles acústiques
-
Societat Milloren el pas de peixos i el punt de control de l'aigua al riu Francolí a Montblanc
-
Societat Impulsen obres de millora i consolidació del Castell de Querol, originari del segle X
-
Societat Cambrils transforma la Casa del Mar en un nou espai per a serveis de teràpia ocupacional