Sarral es prepara per gaudir un any més d'una nova edició del Saüqueja. Durant una setmana es duran a terme diverses activitats de caràcter lúdic, esportiu i gastronòmic englobades dins la nova edició de la seva setmana de la joventut prevista del 17 al 22 de juliol.
La setmana arrencarà dilluns 17 amb la presentació de la setmana de la joventut a les 19.30 h a la plaça del mercat. Seguidament està previst el bingo jove. Dimarts 18 de juliol a les 12 h es donarà el tret de sortida al joc de la pastanaga, una de les activitats més esperades pel jovent. A la tarda s'han previst dues activitats esportives a les 19 h a la plaça del mercat Zumba i de 16 a 21 h al pavelló municipal, 3x3 de bàsquet.
Dimecres a les 22 h al bar de la piscina, Nit de monòlegs amb Eloi Güell. L'actor i guionista televisiu ha treballat a RAC1, a la companyia El Terrat, a la Paramount Comedy Barcelona i també ha estat presentador del Canal Català. L'espectacle serà amb taquilla inversa.
Dijous a la tarda s'ha previst la trobada de futbol femení, el torneig de globus amb l'actuació DJ Ivan i el taller de sardanes. Divendres 21 de juliol, de les 19.30 h a les 23 h a la plaça del padreny, tarda de vins i música amb l'actuació de Muntsa i la Carla i participació de la cooperativa vitivinícola i la xurreria de Sarral.
La setmana jove finalitzarà dissabte 22 de juliol amb la fideuada popular. La Setmana de la Joventut està organitzada per l'Associació de joves Saüc i la regidoria de joventut de l'Ajuntament de Sarral amb el suport de l'Oficina Jove de la Conca de Barberà i la Direcció General de Joventut.
Arriba el Saüqueja, la Setmana Jove de Sarral
Del 17 al 22 de juliol, es durà a terme una setmana plena d'activitats dirigides als joves del poble
ARA A PORTADA
-
Tarragona estrenarà noves restriccions per a la pesca recreativa a partir del setembre TarragonaDigital
-
Reus reordena el trànsit al voltant del Pallol i el carrer Doctor Robert per millorar la seguretat viària TarragonaDigital
-
-
Macabra troballa al mar a Cambrils: troben un home mort amb el seu gat dins una motxilla a la platja TarragonaDigital
-
Publicat el 14 de juliol de 2023 a les 14:10
Et pot interessar
-
Societat Cambrils reforça l'impuls al comerç local amb un nou conveni amb la Unió de Botiguers
-
Societat Moisès Tarrés i la seva gossa Mel guanyen el Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Prades
-
Societat Cinc nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat La Serra de Montsant celebra 20 anys reintroduint la tortuga mediterrània amb més de 7.000 exemplars alliberats
-
Societat El Pla de Santa Maria programa la sisena edició de les Terrasses Musicals d'estiu
-
Societat El Morell i Miami Platja mantenen els únics espectacles taurins al Camp de Tarragona enmig del debat animalista