Un home de 66 anys ha estat atropellat aquest dissabte al vespre a Tarragona. Onze minuts després de les set els cossos d'emergències han rebut l'avís d'un incident a la plaça dels Carros, al carrer Reial, on un conductor hauria xocat amb el seu cotxe contra un vianant que creuava pel pas de zebra.
S'hi han desplaçat dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que l'han traslladat a l'Hospital Joan XXIII amb pronòstic menys greu. També hi han donat suport dues patrulles de la Guàrdia Urbana i una dotació de Bombers de la Generalitat.
Precisament el pas de vianants per on creuava la víctima es va inaugurar fa un mes, per tal de donar seguretat a la connexió entre el carrer Apodaca i la plaça, separada pel carrer Reial. Aquesta va ser una històrica reivindicació dels veïns que va ser implementada per l'actual equip de govern, amb la modificació per al trànsit pertinent i eliminant una petita rotonda.
Atropellen un home de 66 anys al nou pas de vianants de la plaça dels Carros de Tarragona
Societat
L'han traslladat a l'Hospital Joan XXIII amb estat menys greu
ARA A PORTADA
-
-
Successos Quatre intoxicats en una nau de Sant Jaume dels Domenys per la mala combustió d’un generador ACN
-
Economia Les exportacions creixen un 2,1% a la demarcació de Tarragona al juny: superen els 1.037 milions d'euros ACN
-
-
Cultura Tarragona ho té tot a punt per als dies grans de les festes de Sant Magí Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
08 de maig de 2021 a
les 19:39
Et pot interessar
-
Societat
El Port de Tarragona adjudica les millores de la xarxa contra incendis del recinte portuari
-
Societat
L’Ajuntament de Reus enderrocarà una nau de l'avinguda del Carrilet per a construir habitatge protegit
-
Societat
Inici imminent de la regulació del trànsit amb pilones intel·ligents al carrer del Doctor Robert de Reus
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en una zona de vinyes a Aiguamúrcia
-
Societat
Milers de persones esclaten d'admiració amb l'eclipsi a Tarragona
-
Societat
Veïns de la zona de Joan XXIII de Tarragona denuncien la presència d'una plaga de rates
