Un home de 66 anys ha estat atropellat aquest dissabte al vespre a Tarragona. Onze minuts després de les set els cossos d'emergències han rebut l'avís d'un incident a la plaça dels Carros, al carrer Reial, on un conductor hauria xocat amb el seu cotxe contra un vianant que creuava pel pas de zebra.
S'hi han desplaçat dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que l'han traslladat a l'Hospital Joan XXIII amb pronòstic menys greu. També hi han donat suport dues patrulles de la Guàrdia Urbana i una dotació de Bombers de la Generalitat.
Precisament el pas de vianants per on creuava la víctima es va inaugurar fa un mes, per tal de donar seguretat a la connexió entre el carrer Apodaca i la plaça, separada pel carrer Reial. Aquesta va ser una històrica reivindicació dels veïns que va ser implementada per l'actual equip de govern, amb la modificació per al trànsit pertinent i eliminant una petita rotonda.
Atropellen un home de 66 anys al nou pas de vianants de la plaça dels Carros de Tarragona
L'han traslladat a l'Hospital Joan XXIII amb estat menys greu
ARA A PORTADA
-
El sindicat CGT denuncia el tancament de vuit línies a centres educatius públics del Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
El nou POUM de Vila-seca comença a caminar: projecta 7 habitatges per cada 1.000 habitants TarragonaDigital
-
L’activitat de firaReus Events genera un impacte econòmic de 41,2 milions d’euros durant el 2025 TarragonaDigital
-
Tragèdia al Priorat: un microbús atropella mortalment un pagés que treballava en una finca TarragonaDigital
-
Els busos que uniran Altafulla i Torredembarra amb Barcelona durant el tall ferroviari ja tenen horaris i parades TarragonaDigital
Publicat el
08 de maig de 2021 a
les 19:39
Et pot interessar
-
Societat
El projecte Hard Rock torna al debat del Parlament i el Govern es pronuncia
-
Societat
Illa promet la implantació del servei d'ictus 24/7 a Tarragona «al més aviat possible»
-
Societat
L'ACA destina prop d'un milió d'euros en millores al pantà de Siurana
-
Societat
L'inici de la rehabilitació de la Quinta de Sant Rafael apunta a finals d'aquest 2026
-
Societat
La Diputació tria els cinc estudis d'arquitectura que optaran a la remodelació de l'edifici de Caixa Tarragona
-
Societat
Salou impulsa una campanya de manteniment de l’arbrat amb la col·laboració de la ciutadania
