Desenes de persones han aturat aquest divendres 22 de març al migdia el desnonament previst en un habitatge del barri de Sant Salvador de Tarragona. És el segon desnonament a què s'enfronta l'Atika, mare de dos fills petits, d'ençà que ocupa el pis. La dona ha explicat que fa tres anys i vuit mesos que hi viuen i que la propietat inicialment era d'un banc.
Amb l'arribada de la comitiva judicial del jutjat d'instància número 6 de Tarragona i d'agents dels Mossos d'Esquadra, veïns i membres del Sindicat d'Habitatge s'han aplegat a l'entrada de l'edifici i n'han impedit l'actuació.
Després d'una mediació, finalment, s'ha paralitzat el llançament fins al 14 de juny. Des del Sindicat d'Habitatge asseguren que actualment la propietat és d'una persona privada.
Aturen el desnonament d'una família al barri de Sant Salvador de Tarragona
Desenes de persones han impedit que la comitiva judicial executés el llançament d'una mare i els seus dos fills petits
Publicat el 22 de març de 2024 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat
L'Arxiu Municipal de Reus rep documentació de l'històric Joan Sabater, figura cabdal de l'hoquei patins
-
Societat
S'incrementa la quantitat de places del Centre de Dia d'Alcover
-
Societat
El Govern assegura que aviat hi haurà notícies sobre la residència de l'ICASS de Reus
-
Societat
Més de 500 estudiants assisteixen a la a fira d’orientació universitària de Reus
-
Societat
El consum del Consorci d'Aigües de Tarragona s'incrementa un 3,9% durant el 2025
-
Societat
Reus impulsa la tercera edició del programa de suport empresarial Consolida’t
