Desenes de persones han aturat aquest divendres 22 de març al migdia el desnonament previst en un habitatge del barri de Sant Salvador de Tarragona. És el segon desnonament a què s'enfronta l'Atika, mare de dos fills petits, d'ençà que ocupa el pis. La dona ha explicat que fa tres anys i vuit mesos que hi viuen i que la propietat inicialment era d'un banc.
Amb l'arribada de la comitiva judicial del jutjat d'instància número 6 de Tarragona i d'agents dels Mossos d'Esquadra, veïns i membres del Sindicat d'Habitatge s'han aplegat a l'entrada de l'edifici i n'han impedit l'actuació.
Després d'una mediació, finalment, s'ha paralitzat el llançament fins al 14 de juny. Des del Sindicat d'Habitatge asseguren que actualment la propietat és d'una persona privada.
Aturen el desnonament d'una família al barri de Sant Salvador de Tarragona
Desenes de persones han impedit que la comitiva judicial executés el llançament d'una mare i els seus dos fills petits
Publicat el 22 de març de 2024 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat PortAventura, LaLiga Genuine i Lorenzo Caprile rebran a Reus un premi a la notorietat i l'excel·lència
-
Societat Alcover presenta els actes de la revetlla de Sant Joan 2025
-
Societat Oferta de feina: el Consell Comarcal de la Conca de Barberà busca personal
-
Societat El Consell Comarcal de l'Alt Camp gestionarà el menjador escolar de Vallmoll
-
Societat L'Escola de Música Robert Gerhard de Valls anuncia actuacions en diversos espais de la ciutat
-
Societat Investigadors de la URV relacionen la dieta durant l'embaràs amb problemes de conducta en infants