Calafell celebra els dies 15 i 16 de juny la primera Fira de Salut Comunitària, una iniciativa que vol donar a conèixer els actius de salut del municipi i acostar els professionals sanitaris als veïns. La fira està organitzada per l'Àrea Bàsica de Salut (ABS) de Calafell i la Xarxa Santa Tecla.
L'esdeveniment es farà al Parc de la Sínia i els seus voltants, on es duran a terme fins a 46 activitats diferents que comptaran amb la participació d'una vintena d'entitats del municipi. Amb el lema 'Activem-nos', la fira vol mostrar els recursos que ajuden a potenciar la capacitat de les persones i les famílies en benefici de la salut i el benestar.
És el que s'anomena la prescripció social, una filosofia que es basa en les recomanacions que fan els professionals sanitaris dels actius de salut que hi ha a la mateixa comunitat. Les activitats programades són gratuïtes i es poden consultar en aquest enllaç.
Calafell celebra una fira de salut per acostar els professionals sanitaris als veïns
S'han programat nombroses activitats al Parc de la Sínia i els seus voltants
ARA A PORTADA
-
Les obres del nou Parc del Port de Tarragona arriben a la recta final i ja hi ha data d'inauguració Antonio Ramos Llauradó
-
-
La Fira Trapezi de Reus celebra els 30 anys amb una edició marcada pel compromís amb el circ contemporani TarragonaDigital
-
-
Prova pilot amb un grup de rucs per reduir la presència de canya americana al Baix Penedès TarragonaDigital
Publicat el
13 de juny de 2023 a
les 07:47
Et pot interessar
-
Societat
El Cupó Diari de l'ONCE deixa prop de 2 milions d'euros a Tarragona
-
Societat
L'aparcament municipal Bastos de Tarragona ofereix ara 62 places per a usuaris no abonats
-
Societat
Citen a declarar els impulsors del documental «Insostenible» arran d'una querella de Griñó
-
Societat
L’ampliació del servei de recollida de voluminosos de Reus incrementa les recollides un 24%
-
Societat
El trajecte en tren entre el Camp de Tarragona i Barcelona és ara més lent que l'any 2000
-
Societat
La reinvenció de l'antiga N-340 a Miami Platja: continuen les obres per convertir-la en un eix comercial
