L'Ajuntament de Calafell ha expressat la seva preocupació pel fet que les bonificacions implementades fa uns mesos a l'autopista C-32 no han aconseguit reduir el trànsit a la carretera C-31, tot i l'increment de vehicles a l'autopista.
Segons les dades proporcionades per l'ajuntament, abans de les bonificacions de març passat, l'autopista registrava 700 vehicles diaris, mentre que ara ha augmentat a 2.500, representant un creixement del 3,5 vegades. Tot i això, la carretera C-31 ha vist un augment encara més notable, passant de 21.000 a 25.000 vehicles diaris.
Ramon Ferré, l'alcalde de Calafell, ha mostrat la seva indignació assegurant que "havent-hi fins i tot un tram que és gratuït, a l'autopista hauria d'haver-hi molt més trànsit, però molt més. I el que no és normal és que a la carretera n'hi hagi encara més que abans". Ferré ha assegurat que "estem vivint una situació agredolça", ja que per primera vegada la Generalitat "ha manifestat una actitud diferent per a corregir l'efecte de l'augment de cada primer de gener", però s'està produint "un efecte indesitjat".
La problemàtica sembla centrar-se en el peatge troncal de Cubelles, que, malgrat una bonificació del 70%, no és gratuït. L'ajuntament demana que aquest peatge esdevingui totalment gratuït, amb una bonificació del 100%, amb l'esperança que aquesta mesura incentivi els conductors a utilitzar l'autopista i, d'aquesta manera, resolgui definitivament el problema del trànsit a les zones urbanes del Penedès Marítim.
Calafell denuncia que les bonificacions a l'autopista no han restat trànsit a la C-31
Societat
Segons l'alcalde de Calafell, a la C-31 s'ha incrementat encara més el trànsit de vehicles i demanen la gratuïtat de la C-32
ARA A PORTADA
-
Societat L'Ajuntament del Vendrell construirà un dipòsit d'aigües pluvials a Coma-ruga per fer front a les inundacions ACN
-
Successos Moren la mare i la filla atrapades sota un mur pels aiguats a Roda de Berà de dissabte Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Els clients d'un càmping de Tarragona relaten que la tempesta «va ser com un apocalipsi» ACN
-
Successos Enxampen a Tarragona el «Mestre de les Fugues», un perillós fugitiu reclamat per la justícia italiana ACN
-
Publicat el
20 de desembre de 2023 a
les 17:56
Actualitzat el
20 de desembre de 2023 a les
18:04
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona reobre els parcs de la ciutat després de la calamarsada de dilluns
-
Societat
Executen obres de millora i asfaltat al camí dels Cinc Ponts de Reus
-
Societat
Els veïns de la Selva del Camp contraris a la planta de piròlisi denuncien irregularitats en el projecte
-
Societat
L'Ajuntament de Reus construeix un nou pas de vianants a l'avinguda de Salou
-
Societat
L'Ajuntament de Reus instal·larà comptadors solidaris per garantir l'accés a l'aigua en llars vulnerables
-
Societat
L'alcalde del Vendrell demana canvis en la gestió de les infraestructures per evitar inundacions
