Calafell tindrà una residència pública per a persones grans, que estarà ubicada a la Masia de la Sínia, on ja hi ha un centre de dia. Així ho ha avançat l'alcalde del municipi, Ramon Ferré, en un acte celebrat al mateix centre de dia.
Es tracta d'un projecte d'envergadura pel qual caldrà una inversió de setze milions d'euros que es farà en dues fases. Per a la primera, que costarà aproximadament la meitat, es comptarà amb una subvenció dels fons Next Generation de cinc milions d'euros.
Aquesta és una demanda que ve de lluny a Calafell i que podria ser una realitat, segons han apuntat des del consistori, en prop de tres anys.
Calafell farà una residència pública per a la gent gran a la Masia de la Sínia
Societat
La primera fase dels treballs es finançarà en bona part amb fons Next Generation
ARA A PORTADA
-
Esports El Nàstic estrena la temporada amb una victòria davant el Zaragoza (2-0) Antonio Ramos Llauradó
-
Societat Enxampen «in fraganti» dos homes espoliant un jaciment arqueològic submarí a Calafell Neus Climent / Agències
-
Societat L’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant millorarà l’eficiència de les seves seus municipals Antonio Ramos Llauradó
-
Cultura La Casa de la Festa de Tarragona torna a fer aigües i les entitats del Seguici demanen solucions ACN
-
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 10:58
Et pot interessar
-
Societat
Salou consolida el seu lideratge en turisme sostenible amb la certificació Biosphere Destination 2026
-
Societat
Invertiran 2,2 milions d'euros en la rehabilitació de l'N-420 entre Pradell de la Teixeta i Riudecols
-
Societat María de la Cinta López Cardús és nomenada nova fiscal en cap de Tarragona
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona reobre els parcs de la ciutat després de la calamarsada de dilluns
-
Societat
L'Ajuntament del Vendrell construirà un dipòsit d'aigües pluvials a Coma-ruga per fer front a les inundacions
-
Societat
Dol a la URV per la mort de l'antropòleg i catedràtic emèrit Joan Prat
