L'Ajuntament de Cambrils està posant en marxa un pla per obrir nous aparcaments a diferents punts de la ciutat amb l'objectiu de mitigar el col·lapse i ampliar les zones de pàrquing, especialment en aquells llocs on la demanda supera l'oferta.
Els nous aparcaments, coneguts com a "dissuasius", estan dissenyats per a aquells visitants que arriben de fora de la localitat i estan situats als afores del nucli urbà, facilitant així l'accés i descongestionant el centre de la ciutat.
Abans de l'inici de la temporada estiuenca, es preveu que estiguin en funcionament dos nous aparcaments de gran capacitat, amb més d'un miler de places, les quals podrien ser ampliables en cas de necessitat.
Un d'aquests aparcaments es troba a la zona de Ponent, concretament al carrer Miguel Hidalgo, a prop de la Vila Romana de la Llosa. Aquest disposarà d'aproximadament 1.800  metres quadrats destinats a uns 100 vehicles i estarà a només 5 minuts de la Platja de la Llosa i a 12 minuts del Parc Pescador.
El segon aparcament, situat prop del Pàdel Cambrils, a la zona de Badia, ocuparà uns 1.600 metres quadrats i podrà acollir uns 70 vehicles. Es trobarà a 600  metres de la Platja d'en Fores (coneguda com a Pi Rodó) i a 900 metres de la Rambla Regueral. A més d'aquests dos, abans de l'estiu també s'espera obrir al públic els aparcaments de Rotary, Antigons i Font Coberta.
Cambrils estrenarà dos nous aparcaments dissuasius aquest estiu
Societat
Es vol evitar el col·lapse als punts amb més afluència
ARA A PORTADA
-
Política Xavi Puig (ERC) presenta el projecte de ciutat amb què vol ser el pròxim alcalde de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 9 al 12 d'octubre a la demarcació de Tarragona? Antonio Ramos Llauradó
-
Societat Els Bombers extingeixen l'incendi originat en una nau industrial a Santa Coloma de Queralt Natàlia Pinyol
-
-
Societat Torna la «normalitat» a l'estació de Sant Vicenç de Calders: «No saps si arribarà el tren o no» ACN
Publicat el
26 de març de 2024 a
les 16:14
Et pot interessar
-
Societat
Pastors de Tarragona es formen en sacrifici de xais i cabrits per impulsar els escorxadors de proximitat
-
Societat
Un incendi crema un antic restaurant de l'Alt Camp
-
Societat
La Generalitat suspèn les classes al Baix Camp pel temporal de pluges quan els alumnes ja eren a les escoles
-
Societat
Les tempestes colpegen amb força les comarques del Camp de Tarragona
-
Societat
El Parc del Port de Tarragona opta a un prestigiós premi europeu
-
Societat
El prestigiós diari britànic «The Times» destaca Reus com a destinació turística
