L'Ajuntament de Cambrils se suma a la inciativa per fer front a la situació de sequera que ja estan duent a terme des de principis d'estiu en molts municipis de la demarcació de Tarragona, com l'Hospitalet de l'Infant, Calafell, el Vendrell o fins i tot la ciutat de Tarragona.
Així doncs, el consistori cambrilenc ha decidit tancar les dutxes de les platges com a mesura d'estalvi d'aigua contra la situació de sequera. En canvi, els rentapeus es mantindran oberts com a serveis mínims.
Segons dades extretes de Comaigua, la mitjana del consum d'aigua de les dutxes durant els mesos de juliol, agost i setembre del 2022 es va multiplicar per set respecte a la mitjana de la resta de trimestres.
Com a dada significativa, el consum durant els mesos d'abril, maig i juny va ser de 3.052 m3 i durant els mesos de juliol, agost i setembre de 2022 de 12.361 m3.
Cambrils tanca les dutxes de les platges per fer front a la situació de sequera
Societat
La mitjana del consum d'aigua durant els mesos d'estiu es multiplica per set
ARA A PORTADA
-
Successos Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi forestal de Masllorenç i s'aixequen els confinaments Antonio Ramos Llauradó
-
Societat Una inversió de prop d'1,5 milions d'euros per transformar el carrer de l'Escultor Rocamora de Reus TarragonaDigital
-
Societat La Firagost de Valls celebra enguany la 70a edició amb l'inici d'una nova etapa TarragonaDigital
-
-
Societat El Govern actualitza el Plaseqta amb la incorporació de la xarxa de sensors químics i el sistema ES-Alert TarragonaDigital
Publicat el
02 d’agost de 2023 a
les 14:10
Et pot interessar
-
Societat
L'EMT de Tarragona amplia el recorregut de la línia 22 durant el mes d'agost
-
Societat
Salou projecta 1.700 habitatges protegits i set hectàrees d’equipaments a Emprius Nord
-
Societat
L’Ajuntament de Reus lliura les claus dels horts urbans a les persones adjudicatàries
-
Societat
El vial principal del polígon Francolí de Tarragona ja funciona a ple rendiment després de les obres d'asfaltatge
-
Societat
L’Ajuntament de Reus incrementa el nombre de contractes del pla d’ocupació municipal
-
Societat
Posen la primera pedra del centre operatiu del Tramvia del Camp de Tarragona a Vila-seca
