L'Ajuntament de Cambrils se suma a la inciativa per fer front a la situació de sequera que ja estan duent a terme des de principis d'estiu en molts municipis de la demarcació de Tarragona, com l'Hospitalet de l'Infant, Calafell, el Vendrell o fins i tot la ciutat de Tarragona.
Així doncs, el consistori cambrilenc ha decidit tancar les dutxes de les platges com a mesura d'estalvi d'aigua contra la situació de sequera. En canvi, els rentapeus es mantindran oberts com a serveis mínims.
Segons dades extretes de Comaigua, la mitjana del consum d'aigua de les dutxes durant els mesos de juliol, agost i setembre del 2022 es va multiplicar per set respecte a la mitjana de la resta de trimestres.
Com a dada significativa, el consum durant els mesos d'abril, maig i juny va ser de 3.052 m3 i durant els mesos de juliol, agost i setembre de 2022 de 12.361 m3.
Cambrils tanca les dutxes de les platges per fer front a la situació de sequera
Societat
La mitjana del consum d'aigua durant els mesos d'estiu es multiplica per set
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez puja a l'onada de l'esperança del Brasil i els Estats Units per derrotar la ultradreta el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 6 al 8 de novembre a la demarcació de Tarragona? Antonio Ramos Llauradó
-
-
Societat Els nous mesuradors per analitzar la qualitat de l'aire de Tarragona entraran en funcionament al gener ACN
Publicat el
02 d’agost de 2023 a
les 14:10
Et pot interessar
-
Societat L'EMT de Tarragona fixa la data en què posarà en marxa la reestructuració de la xarxa de busos municipals
-
Societat
L'Ajuntament de Reus tira endavant la transformació de locals en planta baixa en habitatges assequibles
-
Societat Fèlix Alonso perd l'aforament i el Suprem retorna la seva causa per prevaricació al jutjat del Vendrell
-
Societat
Llum verda al planejament per a construir el centre per a la descarbonització de la Canonja
-
Societat
L'exèrcit espanyol farà pràctiques militars de rescat a Tarragona
-
Societat
Les obres de rehabilitació del Teatre Fortuny de Reus s'allarguen: tancat fins al pròxim estiu
