La Guàrdia Civil du a terme aquests dies la campanya de control a un centenar d'establiments temporals i permanents que venen petards al Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre, amb motiu de la Revetlla de Sant Joan. En aquest sentit, en les inspeccions que fins ara han fet els agents, s'han detectat trenta infraccions de la normativa reguladora.
Entre aquestes, segons ha explicat la Benemèrita, hi ha la venda de petards a menors de 12 anys, l'incompliment de registres o la venda d'articles de classe F1 sense comunicació a la Intervenció d'Armes i Explosius corresponents. Així mateix, també s'ha intervingut material pirotècnic, que es destruirà.
Aquestes inspeccions de la Guàrdia Civil s'allargaran fins a aquest dissabte. La tasca d'inspecció, però, no és l'única dels agents de la Benemèrita, que també han fet xerrades a escolars sobre el bon ús dels petards i dels perills que tenen.
Campanya de la Guàrdia Civil per Sant Joan: 30 infraccions detectades
Societat
Els agents de la Benemèrita també han intervingut material pirotècnic que serà destruït
ARA A PORTADA
-
Societat Adjudiquen les obres del Centre Operatiu de Vila-seca del futur Tramvia del Camp de Tarragona TarragonaDigital
-
-
Societat Nou pas endavant per a la construcció del col·lector de Torres Jordi a la Part Baixa de Tarragona TarragonaDigital
-
Societat La CSIF presenta un contenciós contra l'Ajuntament de Salou per modificar les condicions de la Policia Local TarragonaDigital
-
Societat La Fundació Villablanca de Reus imprimeix objectes en 3D per millorar la qualitat de vida dels seus usuaris TarragonaDigital
Publicat el
23 de juny de 2023 a
les 16:20
Actualitzat el
23 de juny de 2023 a les
16:23
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona es bolca amb el Tour de França i viu amb un passió un dia històric per a la ciutat
-
Societat
Registrat un terratrèmol de magnitud 2,7 davant la costa de Tarragona
-
Societat
El Tour de França aterra a Tarragona i tenyeix de groc la ciutat
-
Societat
Joves migrants de Reus reivindiquen el moviment antiracista amb un mural al barri Fortuny
-
Societat
L'advocada de Josep Prat carrega contra la instrucció del cas Innova
-
Societat
L'alcalde de Salou proposa una taula de coordinació per abordar la problemàtica del top manta
