L'Espluga de Francolí clou amb èxit la 54a edició de la Festa de la Verema

Aquest 2025 l’Espluga de Francolí també ha estat la seu de la semifinal tarragonina de la Lliga de la Forquilla

Publicat el 02 de setembre de 2025 a les 10:22

L'Espluga de Francolí clou amb èxit la 54a Festa de la Verema de la DO Conca de Barberà. L'esdeveniment va tenir lloc els dies 29, 30 i 31 d'agost amb tastos i activitats al Museu Terra.

També destaca el sopar Brinda’m Baccus, música, activitats turístiques i de lleure, i sobretot la mostra de vins i caves amb cellers de la DO Conca de Barberà i productors locals de menjar.

Enguany també l’Espluga de Francolí ha estat la seu de la semifinal tarragonina de la Lliga de la Forquilla.

Fons de l'organització asseguren que "l’edició de 2025 novament ha estat un èxit i cal agraïr a la DO Conca de Barberà, als cellers i elaboradors de vi, elaboradors locals d’altres productes, al Museu Terra i altres institucions que han fet possible aquesta festa un any més". Afegeixen que "amb la seva ubicació renovada al Parc Fluvial, l’esdeveniment ha continuat evolucionant sense perdre l’esperit autèntic que el fa tan especial".