Les obres d’urbanització del polígon logístic de Cimalsa a Montblanc ja estan em marxa. La UTE Logis Montblanc, formada per les empreses GICSA i EIFFAGE és l’encarregada de dur a terme les obres, amb un pressupost de 9 milions d’euros.
Ara s’han començat a fer moviments de terra per anivellar els terrenys. Després s’hi instal·laran tots els serveis per, posteriorment, construir els vials.
Aquest divendres dia 27 d'octubre, l’alcalde de Montblanc, Oriol Pallissó i el vicealcalde Marc Vinya han fet una visita a les obres acompanyats dels responsables dels treballs. Els terrenys tenen 346.000 metres quadrats.
Amb l’inici de les esperades obres, s’engega tot l’engranatge per l’arribada de Bon Preu, que instal·larà a Montblanc el seu segon centre logístic de Catalunya amb una inversió global de 200 milions d’euros. També s’espera que altres empreses que estiguin interessades en instal·lar-s’hi.
Comencen les obres d'urbanització de Cimalsa, el nou polígon logístic de Montblanc
Els terrenys tenen 346.000 metres quadrats.
ARA A PORTADA
-
Tarragona treballa per reduir el dèficit en l'àmbit de les biblioteques que pateix la ciutat Antonio Ramos Llauradó
-
-
-
Presenten el cartell de la Festa Major de Sant Joan 2025 de Valls amb la Mulassa com a protagonista TarragonaDigital
-
La Pedrera del Mèdol s'incorpora als espais del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona TarragonaDigital
Publicat el 27 d’octubre de 2023 a les 10:24
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Mont-roig del Camp prohibirà fumar en totes les platges del municipi
-
Societat Talls de trànsit al Polígon Industrial de Valls per una avaria a la xarxa d'aigua
-
Societat El Morell obre una convocatòria per incorporar monitors de lleure
-
Societat La Conca de Barberà commemora el Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Bifòbia i la Transfòbia
-
Societat El Pla de Santa Maria busca cartell anunciador de la Fira del Vent 2025
-
Societat Cambrils celebrarà per primera vegada la Nit dels Museus amb una nova exposició arqueològica