Nuria Ruedas, una veïna de l'avinguda Carles Buïgas de Salou que inicialment havia de ser desnonada al mes de desembre, tornarà a patir demà la visita dels Mossos d'Esquadra perquè deixi el seu habitatge. Fa deu dies, l'Ajuntament de Salou li va oferir una proposta perquè no es quedés al carrer: o bé pagar-li una pensió uns dies o bé finançar el 100% d'un lloguer durant tres mesos i el 50% durant els tres següents, això sí, en un pis amb una renda inferior als 400 euros mensuals.
L'afectada assegura no haver trobat un pis d'aquestes característiques amb tan poc marge i demana que sigui l'Ajuntament qui faci mediació amb les immobiliàries per trobar una alternativa habitacional.
Fins fa poc, Ruedas vivia amb els seus dos fills, de 9 i 12 anys respectivament. Després de perdre el judici per impagament del lloguer, va rebre l'avís que havia de deixar casa seva. A banda de tenir problemes de mobilitat, no té una xarxa familiar pròxima, per la qual cosa s'ha hagut de recolzar en el Sindicat d'Habitatge de Reus, de recent creació. Aquesta organització ha convocat per demà a les 8.30 hores davant del número 43 de l'avinguda Carles Buïgas de Salou per evitar el llançament.
[noticia]39482[/noticia]
[noticia]39486[/noticia]
Convoquen una concentració per aturar un desnonament a Salou
Nuria Ruedas és el segon cop que pateix la visita dels Mossos d'Esquadra per fer-la fora de casa seva
ARA A PORTADA
-
El Nàstic celebra el 140è aniversari amb una derrota contra l'Antequera (0-1) Antonio Ramos Llauradó
-
Què fer el cap de setmana del 27 de febrer a l'1 de març a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
-
Els pressupostos de la Generalitat preveuen més de 300 milions al Camp de Tarragona: consulta les inversions TarragonaDigital
-
El Teatre Fortuny de Reus rep la millor notícia: ja hi ha data per a la represa de les funcions TarragonaDigital
Publicat el
20 de gener de 2021 a
les 20:19
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Metges de Tarragona també reclama l'atenció 24/7 als pacients d'ictus a Joan XXIII
-
Societat
PortAventura World estrena la temporada 2026 amb la celebració del Carnaval
-
Societat
Maspujols impulsa un servei energètic municipal: s'instal·laran 500 plaques fotovoltaiques
-
Societat
La Unitat de Mediació de la Guàrdia Urbana de Tarragona és un èxit: resol 150 casos dels 186 gestionats el 2025
-
Societat
Altafulla i Torredembarra tindran una línia de bus directa a Barcelona durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Tarragona estabilitza les pernoctacions en els 1,7 milions el 2025 i consolida la desestacionalització
