Tarragona anuncia la data d'inici de les preinscripcions a les llars d'infants municipals

Les famílies poden visitar els centres tarragonins en les jornades de portes obertes fins al 5 de maig

  • Tarragona compta amb deu llars d'infants municipals. -
Publicat el 09 d’abril de 2025 a les 13:06

El dijous 8 de maig s'inicia el període de preinscripció a les llars d'infants municipals de Tarragona, una convocatòria que estarà oberta fins al 22 de maig. Les famílies amb infants d'entre 4 mesos i 3 anys, és a dir, nascuts els anys 2023, 2024 i 2025, poden presentar la seva sol·licitud dins aquest termini.

Fins al 5 de maig, els centres organitzen jornades de portes obertes, una oportunitat perquè les famílies coneguin de primera mà les instal·lacions, el funcionament i els projectes educatius de les llars. Aquestes trobades també representen el primer contacte entre les famílies i els equips educatius.

A Tarragona hi ha actualment deu llars d'infants públiques: Arrabassada, Bonavista, César August, El Ninot, El Serrallo, La Taronja, El Miracle, La Baldufa, Sant Pere i Sant Pau i Sant Salvador. Tota la informació relacionada amb el procés de preinscripció es pot consultar a través del web de l'Ajuntament de Tarragona.