La Federació Xarxa Vendrellenca ha demanat a l'Ajuntament del Vendrell que faci millores al camí per anar a peu fins a l'Hospital. Concretament, des de l'entitat veïnal creuen que caldria netejar el voral i posar tanques en alguns punts del camí on hi ha "risc de caiguda".
La proposta també fa referència a la senyalització horitzontal que dona accés al centre hospitalari, remarcant que és "inexistent". Per la Xarxa, s'hauria de reforçar la senyalització a peu del camí i pintar els passos de vianants que hi ha al voltant de l'Hospital, ja que apunten que estan "gastats".
Finalment, també demanen que es mantingui l'enllumenat del camí en bones condicions, ja que han rebut queixes de "fallides" en alguns punts del recorregut.
Demanen millores al camí que va fins a l'Hospital del Vendrell
La Xarxa Vendrellenca creu que s'ha de reforçar la senyalització
ARA A PORTADA
-
-
Perdre la vida al tren: l'incendi d'un comboi a Calafell prolonga els retards a Rodalies des del cap de setmana TarragonaDigital
-
-
Les noves graderies del Palau d'Esports de Tarragona seran una realitat en pocs mesos TarragonaDigital
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
Publicat el 25 de maig de 2023 a les 11:15
Actualitzat el 25 de maig de 2023 a les 11:26
Et pot interessar
-
Societat Ja es pot veure el documental que commemora els 30 anys del Dragon Khan
-
Societat El carilló del Mercat Central de Tarragona torna a funcionar
-
Societat La Cambra de Comerç de Valls llança un curs gratuït d'instal·lacions elèctriques per a majors de 45 anys
-
Societat Entitats veïnals de Tarragona alerten del risc d'incendi i reclamen més manteniment dels boscos
-
Societat Xarxa Vendrellenca presenta propostes per a la nova ordenança de convivència i civisme
-
Societat Les obres del Fòrum de la Colònia tallen el carrer Cervantes de Tarragona