Els actes incívics i el vandalisme no tenen aturador a les comarques tarragonines. Aquesta vegada, l'Ajuntament del Pla de Santa Maria ha denunciat a través de les xarxes socials que durant la matinada del dia 4 de gener es van produir desperfectes a la via pública del municipi.
Concretament, dos carrers es van veure afectats per actes incívics. Per una banda, uns desconeguts van trencar per la meitat un arbre que feia poc que s'havia replantat al carrer Mossèn Cabayol. Per l’altra, al carrer del Sindicat, a la cantonada amb el carrer Joan Maragall, una pilona va ser arrencada del terra.
Els diferents successos podrien haver estat ocasionats per les mateixes persones. Per aquest motiu, el consistori rebutja qualsevol acte incívic i demana als veïns que tinguin cura de la via pública del poble, amb la finalitat que aquests actes no es tornin a repetir.
Denuncien actes vandàlics als carrers del Pla de Santa Maria
Els fets van tenir lloc durant la matinada del 4 de gener
ARA A PORTADA

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 09 de gener de 2024 a les 09:20
Actualitzat el 09 de gener de 2024 a les 09:21
Et pot interessar
-
Societat L'Espai Aigua de Reus es remodela per adaptar-se als nous temps i millorar els continguts pedagògics
-
Societat Vandellòs i l'Hospitalet habiliten una desena d'equipaments municipals com a refugis climàtics
-
Societat L'EMT de Tarragona inverteix 12 milions en quatre anys en la compra de 33 nous autobusos
-
Societat Un projecte de planta solar fotovoltaica vol instal·lar més de 8.000 panells a la Selva del Camp
-
Societat El Vendrell posa en marxa un bus llançadora entre el centre i la costa
-
Societat El vi del Priorat que és el millor negre del món, segons el Concurs Mundial de Brusel·les