Els jugadors del Racing de Bonavista han estat víctimes d'insults racistes en un partit de Tercera Catalana, concretament al grup 2. Aquest diumenge, el Racing s'enfrontava al Salou en la jornada 21 del campionat. Segons Miguel Ángel León, vicepresident del club tarragoní, el partit s'ha disputat sense cap mena de problema damunt la gespa però sí que n'hi ha hagut a la graderia, ja que des de la zona de l'afició visitant s'han dedicat insults racistes a diferents jugadors magrebins de l'equip local. El partit d'avui ha acabat amb un 0-1 a favor dels visitants.
León ha explicat a NacióTarragona que en l'acte arbitral no s'hi reflecteix cap classe d'insult i lamenta que els àrbitres no actuïn. A més, també considera que el delegat federatiu, que es trobava al camp, no hagi fet res per aturar el partit i que no s'insultés més als jugadors.
Quan l'àrbitre ha xiulat el final del partit, el capità del Racing, des del camp, s'ha dirigit a la graderia per recriminar a una dona que hagués estat tot el partit insultant-lo a ell i a la resta dels seus companys.
El Racing farà arribar a la Federació Catalana de Futbol (FCF) perquè no es torni a repetir aquesta "lamentable i inadmissible situació en un camp de futbol" i afirma que no demana que es modifiqui el resultat ni que se'ls doni els punts, només es tracta de denunciar i esperonar a la FCF perquè no en permeti cap més d'insult.
El matx es disputava amb cert caire de revenja pel que va passar a la primera volta, ja que el Salou va guanyar el partit però el Racing va impugnar el partit perquè l'entrenador de l'equip de la capital de la Costa Daurada no disposava de carnet. Els de Tarragona van guanyar el partit als despatxos.
El Salou podria denunciar l'entrenador del Racing
La UD Salou podria denunciar l'entrenador del club de Tarragona per insinuar, a través de les xarxes, que el president de l'equip de la capital de la Costa Daurada ha anat al camp begut. Així ho ha confirmat José Antonio Silva, president del Salou, a NacióTarragona. El directiu ha assegurat que estan analitzant tot el que ha passat aquest diumenge i la setmana decidirà si emprenen accions legals contra David Serrano, el míster dels tarragonins.
Segons el directiu, ha intentat posar-se en contacte amb l'entrenador per aclarir el que ha passat i que retirés l'acusació però "no m'ha despenjat el telèfon". Sigui com sigui, ha afirmat que davant de tot el que hi ha damunt la taula "arribarem fins al final".
Silva ha assegurat també que la dona que hauria insultat els jugadors és una mare d'un membre de l'equip del Salou però no es tracta de cap directiva ni té cap parentesc amb ningú d'aquesta. En aquest sentit, també ha dit que el jugador local ha dit a la dona que "anés a cuinar i a netejar".
A banda, el president dels salouencs ha afirmat que des de la directiva no s'ha insultat a cap dels jugadors locals i que només s'han dirigit a l'entrenador per dir-li "que anés a impugnar el partit, com a l'anada".
Denuncien insults racistes en un partit de futbol entre el Racing Bonavista i el Salou
El club tarragoní farà arribar un comunicat a la FCF informant de tots els fets perquè no es torni a repetir a cap camp de futbol
ARA A PORTADA
-
Un camió perd les bigues de ferro que transportava i talla l'AP-7 a Tarragona durant sis hores TarragonaDigital
-
Cabra del Camp acaba amb els talls diaris en el subministrament d'aigua potable al Mas del Plata Albert Oliva
-
-
-
El fotògraf Carles Cubos presenta al Teatre Principal de Valls el documental «In-side: viatge d’un outsider» TarragonaDigital

- Jonathan Oca
- Exredactor de NacióTarragona
Publicat el 10 de febrer de 2019 a les 20:37
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que els contenidors soterrats de Sant Salvador estan «en un estat deplorable»
-
Societat Reus engega noves obres a les voreres en cinc punts de la ciutat amb una inversió de més de 170.000 euros
-
Societat PortAventura World es transforma en un univers de por i diversió amb més de 50 dies de Halloween
-
Societat Un poble del Baix Camp no té cobertura mòbil i d'internet des de fa un mes: es passen la pilota
-
Societat La rehabilitació cardíaca amb fisioteràpia de l'Hospital Joan XXIII és una història d'èxit
-
Societat Adif finalitza les obres al nus ferroviari de Sant Vicenç de Calders per a la seva integració al corredor mediterrani