Els estudiants de la URV Daniel Huete i Jaume Ferré han rebut el segon Premi Nacional de Fi de Carrera, que el Ministeri d'Universitats ha atorgat aquest curs als estudiants de la promoció 2016-17 per reconèixer els alumnes més brillants de l'Estat en cadascun dels graus.
Daniel Huete, que actualment és doctorand de la URV al Grup d'Investigació en Psicolingüística, va fer el grau en Psicologia motivat per les ganes d'entendre la ment i la conducta humana.
Jaume Ferré també va continuar la carrera acadèmica en acabar el grau en Enginyeria Mecànica a la Universitat Rovira i Virgili. Va cursar el Màster en Enginyeria Industrial a la UPC i va començar el doctorat, però va decidir reenfocar el seu camí professional cap a la indústria.
Dos estudiants de la URV distingits pel ministeri entre els més brillants de l'Estat
Societat
Els alumnes han rebut el segon Premi Nacional de Fi de Carrera
ARA A PORTADA
-
Societat Cornudella i la Morera de Montsant tancaran els accessos al Parc Natural de la Serra de Montsant per l'eclipsi ACN
-
-
-
Successos Desarticulen un grup criminal que cultivava marihuana en interiors al Camp de Tarragona i el Penedès TarragonaDigital
-
Cultura Unes 7.000 persones visiten el renovat Fòrum de la Colònia de Tarragona durant el mes de portes obertes Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
01 d’agost de 2023 a
les 15:41
Actualitzat el
01 d’agost de 2023 a les
15:43
Et pot interessar
-
Societat
Veïns de la zona de Joan XXIII de Tarragona denuncien la presència d'una plaga de rates
-
Societat
Els veïns de Roda de Berà clamen contra les pantalles acústiques d'Adif
-
Societat
Els plans d’ocupació comarcals de la Diputació de Tarragona arriben a més de 140 municipis
-
Societat
Suspenen la llicència d'activitats de l'empresa química que es vol instal·lar a la Selva del Camp
-
Societat
El registre d'ADN de gossos de Tarragona ja té 1.600 animals inscrits en els primers sis mesos
-
Societat
Tarragona i Reus presenten les activitats que es faran durant la jornada de l'eclipsi solar del 12 d'agost
