Els estudiants de la URV Daniel Huete i Jaume Ferré han rebut el segon Premi Nacional de Fi de Carrera, que el Ministeri d'Universitats ha atorgat aquest curs als estudiants de la promoció 2016-17 per reconèixer els alumnes més brillants de l'Estat en cadascun dels graus.
Daniel Huete, que actualment és doctorand de la URV al Grup d'Investigació en Psicolingüística, va fer el grau en Psicologia motivat per les ganes d'entendre la ment i la conducta humana.
Jaume Ferré també va continuar la carrera acadèmica en acabar el grau en Enginyeria Mecànica a la Universitat Rovira i Virgili. Va cursar el Màster en Enginyeria Industrial a la UPC i va començar el doctorat, però va decidir reenfocar el seu camí professional cap a la indústria.
Dos estudiants de la URV distingits pel ministeri entre els més brillants de l'Estat
Els alumnes han rebut el segon Premi Nacional de Fi de Carrera
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 01 d’agost de 2023 a les 15:41
Actualitzat el 01 d’agost de 2023 a les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Unió de Pagesos convoca una nova manifestació al Camp de Tarragona per reclamar millores
-
Societat Sant Jordi lliura la rosa a la Princesa enmig del clamor popular de Montblanc
-
Societat Santa Coloma de Queralt ja disposa del nou Pla Local de Joventut
-
Societat Torna a Reus la jornada de lleure saludable «A la nit, entaula't!» amb propostes lúdiques i participatives