La filera de cotxes aparcats del carrer Gravina al barri del Serrallo de Tarragona no tornarà. Fa dies, l'Ajuntament va posar diverses senyalitzacions per tal que les festes de Sant Pere, que finalitzen aquest diumenge, es poguessin desenvolupar amb normalitat. Fins i tot aquest passat dissabte la Guàrdia Urbana va tenir feina a l'hora de retirar els vehicles que poca estona abans del correfoc encara hi havia aparcats.
La senyalització, però, s'ha prorrogat fins avui, quan els tècnics municipals han pintat dues línies grogues, a banda i banda del carrer, per indicar que des d'aquesta setmana està prohibit deixar-hi el cotxe. La mesura ja es va anunciar, si bé estava prevista per a l'any passat, al 2021, i serà el segon carrer exclusivament per a vianants del barri, després que a causa de la pandèmia l'Ajuntament decidís reservar per a les terrasses dels restaurants el carrer Sant Pere, una mesura que va arribar finalment per quedar-se.
El projecte de l'Ajuntament de Tarragona és fer de plataforma única aquestes dues vies. Alhora, el passat dia 20 de juny es va posar en marxa la zona verda, de pagament, als carrers Salou, Sant Joan i Lepant.
El cost total de la intervenció a Gravina i Sant Pere està pressupostada en 350.000 euros i preveu acostar la realitat del Serrallo a la de la Part Alta, on des de fa dècades ja no es pot circular per alguns dels carrers a partir de les 11 del matí.
El carrer Gravina del Serrallo ja és exclusiu per als vianants
El govern de Tarragona va anunciar la mesura per al 2021 però no ha estat fins aquesta setmana que s'han pintat les línies
ARA A PORTADA
-
El Govern considera que la intermodal de Vila-seca és «la millor solució», però no tanca la porta a la de Tarragona TarragonaDigital
-
L’Ajuntament de Mont-roig denuncia un DJ per incitar a insultar Pedro Sánchez durant la Festa Major de Miami Platja TarragonaDigital
-
El projecte de restauració dels Prats d'Albinyana a Vila-seca supera l'equador de les obres TarragonaDigital
-
-
Noves incidències als trens a Sant Vicenç: «No hi ha cap dia que funcioni amb normalitat, n'estem fins als nassos» Redacció
Publicat el 29 de juny de 2022 a les 17:40
Et pot interessar
-
Societat Desnonen una família amb cinc fills menors al barri Muralla de Reus
-
Societat Surt a licitació el projecte per consolidar la reserva arqueològica del carrer Eivissa a Tarragona
-
Societat El carilló del Mercat Central de Tarragona estarà aturat durant unes setmanes
-
Societat La Policia Local de Cambrils intensifica la lluita contra l'incivisme amb més vigilància i control
-
Societat L'àrea d'Oncologia de l'Hospital de Reus revalida el certificat de qualitat en cures pal·liatives
-
Societat La Firagost de Valls anuncia qui serà el Porronaire d'Honor 2025