Representants dels sectors comercials i empresarials de Calafell han demanat als cossos policials un reforç en la seguretat dels seus establiments. La petició l'han fet en una reunió que ha tingut lloc a l'Ajuntament, on hi han pres part membres dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Municipal, així com del govern local.
La reunió ha servit per planificar el dispositiu de seguretat que es farà durant la temporada alta, un període en el qual els dos cossos policials augmenten els efectius al municipi. Des del consistori expliquen que es posarà especial atenció en la venda il·legal a través del 'top manta' i en la prevenció dels furts i els robatoris.
Els Mossos d'Esquadra destinaran més agents de proximitat a aquest dispositiu, mentre que l'Ajuntament ha avançat que augmentarà la plantilla de la policia local. L'Ajuntament ha recordat alguns consells que cal seguir durant els mesos d'estiu, com ara no comprar al 'top manta', vigilar les bosses i carteres, o trucar al 112 davant de qualsevol fet sospitós.
El comerç de Calafell demana als cossos policials un reforç de la seguretat
Mossos i policia local augmentaran els efectius durant la temporada alta
ARA A PORTADA
-
Catalunya ja pateix el pitjor estiu d'incendis des del 2012... i només acaba de començar Arnau Urgell i Vidal | Ona Sindreu Cladera
-
Estabilitzat en un 90% el perímetre de l'incendi de Paüls, que és l'únic poble encara confinat I. Montagut | X. Llambrich | N. Pinyol | S. Berbís
-
-
L'Ajuntament de Tarragona dona llum verda al nou centre comercial: «No hi ha motiu per mantenir la suspensió» Antonio Ramos Llauradó
-
El FITT presenta una edició amb 18 espectacles i amb "més presència territorial que mai" TarragonaDigital
Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 12:01
Et pot interessar
-
Societat Denuncien «persecució policial» contra el top manta del Camp de Tarragona
-
Societat Anuncien una inversió de 33 milions d'euros en una empresa de productes d'higiene personal a l'Alt Camp
-
Societat Augmenta la participació d'entitats i voluntaris al Punt de Voluntariat de Reus
-
Societat L'estació Camp de Tarragona suma quatre noves parades en la línia entre Madrid i Barcelona
-
Societat El prevere de Vimbodí i Poblet, mossèn Daniel Palau, serà ordenat bisbe de Lleida
-
Societat La parròquia de Sant Joan de Valls tindrà nou rector a partir del mes de setembre de 2025