Les entrades es poden adquirir a les oficines del Centre Cultural, de dilluns a divendres de 16 a 20 hores, o bé online, a elmorell.koobin.cat. I a la taquilla del teatre, una hora abans de l'inici de l'obra.
La sinopsi de l'obra
Quan en Billy el Coix descobreix que Hollywood rodarà una pel·lícula a les illes d'Aran, deixarà enrere aquesta Irlanda que l'envolta per ser feliç… Una comèdia negra, un complex paisatge humà on ningú és el que sembla, on en Billy el Coix esdevé el mirall que reflecteix el millor i el pitjor de cada un dels integrants d'aquesta petita comunitat rural.Una obra en què l'espectador riurà i també plorarà, plena de personatges petits que la fan gran, carregats de contradiccions, tal com és la vida.
Un cicle que aposta per les companyies del territori
El Deprop és una iniciativa de la regidoria de Cultura i Festes de l'Ajuntament del Morell que "va néixer fa set anys amb l'objectiu de posar èmfasi en les companyies del territori i en muntatges pròxims i íntims, però no per això menys professionals", ha indicat el responsable de l'àrea, Miquel Roig.El cicle que comença aquest 7 d'octubre s'allargarà fins al 19 de novembre. La pròxima cita serà divendres 20 d'octubre amb '724 Forats', de Gerard Marsal Norte.