El Consell de Ministres ha autoritzat aquest dimarts el Ministeri de Transports a licitar –a través d'Adif- un contracte de 32,2 MEUR que permetrà optimitzar la circulació ferroviària a cinc estacions de Lleida i Tarragona.
Les actuacions permetran modernitzar els sistemes de gestió del trànsit a les estacions d'Almacelles, Raimat, Juneda, Montblanc i Vilaverd, a les línies Saragossa-Lleida i Lleida-Barcelona.
Amb aquesta inversió, s'incrementaran les prestacions de fiabilitat i eficiència de la circulació ferroviària a aquestes cinc estacions amb la instal·lació de nous 'enclavaments', sistemes de detecció i protecció de tren i telecomunicacions, senyalització fixa i lluminosa i la integració al Control de Tràfic Centralitzat (CTC).
El govern espanyol destina 32,2 MEUR a millorar la circulació ferroviària a estacions de la Conca de Barberà
Els treballs modernitzaran els sistemes de gestió del trànsit a Almacelles, Raimat, Juneda, Montblanc i Vilaverd
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2023 a les 14:46
Et pot interessar
-
Societat Mont-roig del Camp aprova un pressupost de 2026 de gairebé 30 milions d'euros
-
Societat
Acaben les obres de naturalització d’entorns escolars i refugis climàtics a Reus
-
Societat
La Generalitat i l'Ajuntament de Tarragona anuncien com serà la nova comissaria mixta dels Mossos i la Guàrdia Urbana
-
Societat
Un gran pessebre de Pilarin Bayés decora un dels llocs més emblemàtics de Salou
-
Societat
Arriba l'Endimoniada, una nova proposta per a la festa de Sant Antoni a Valls
-
Societat
Pla de xoc a l'Espluga de Francolí per modernitzar i garantir la seguretat de les instal·lacions esportives municipals
