En la seva visita a les instal·lacions de Repsol, el ministre d'Indústria ha conegut de primera mà les inversions i projectes que preveu la companyia a Tarragona en els pròxims anys. En aquest sentit, són uns 1.400 milions d'euros, que la multinacional supedita a l'estabilitat jurídica i fiscal.
En referència la fiscalitat, Jordi Hereu ha manifestat que "estem en plenes negociacions, hi ha empreses que estan invertint i al govern d'Espanya li interessa que continuïn aquestes inversions". Així, ha afirmat que "és evident que hi ha d'haver un diàleg perquè la fiscalitat no sigui un impediment".
Hereu destaca "la visió compartida que tenen els alcaldes i alcaldesses i la indústria química"
Sobre la implantació de les xarxes tancades, aprovades ara fa gairebé un any, el ministre d'Indústria no ha posat data a la seva implantació i ha dit que "formen part del catàleg de reformes i transformacions que hem de treballar en els pròxims anys".Jordi Hereu ha destacat que la importància de la indústria química i petroquímica a Catalunya i al conjunt d'Espanya, destacant que "estan fent un esforç fonamental per desenvolupar projectes estratègics, com la descarbonització, l'economia circular i la transició energètica".
En aquest sentit, ha posat en valor "l'estratègia conjunta i visió compartida que tenen els alcaldes i alcaldesses de Tarragona i la indústria química i petroquímica".