L'Ajuntament del Montmell ha fet diverses actuacions de millora al parc infantil de la Moixeta. A més de restaurar alguns dels elements que ja hi havia, s'han posat nous gronxadors, una taula de ping-pong, dos molls, onze lluminàries de led, bancs i papereres.
També s'han instal·lat programadors solars per donar llum al parc, alhora que s'ha reparat i pintat la tanca. Tot plegat ha tingut un cost de 15.185 euros pel Consistori, amb treballs que ha dut a terme la brigada municipal.
El Montmell fa diverses millores al parc infantil de la Moixeta
Entre altres actuacions, s'han instal·lat programadors solars
ARA A PORTADA
-
-
«Faig el que m’apassiona i això comporta portar el nom de Montbrió per tot arreu, viatjar i conèixer altres cultures» Sandra Pérez
-
-
La Policia Local de Valls identifica els primers autors d’abocaments al Polígon Industrial TarragonaDigital
-
Ajuntament i veïnat de Roda de Berà reclamen l'aturada immediata de la instal·lació de pantalles acústiques TarragonaDigital
Publicat el 10 d’agost de 2023 a les 13:03
Actualitzat el 10 d’agost de 2023 a les 13:08
Et pot interessar
-
Societat Refresca't de la calor de l'estiu amb la ruta per les fonts singulars i emblemàtiques de l'Espluga de Francolí
-
Societat Consulta la xarxa de refugis climàtics de Valls per no passar calor durant l'estiu
-
Societat Les obres a la Necròpolis de Tarragona afectaran la mobilitat a l'avinguda Ramón y Cajal durant sis mesos
-
Societat Milloren el pas de peixos i el punt de control de l'aigua al riu Francolí a Montblanc
-
Societat Impulsen obres de millora i consolidació del Castell de Querol, originari del segle X
-
Societat Cambrils transforma la Casa del Mar en un nou espai per a serveis de teràpia ocupacional