Bones notícies per al grup vallenc Figa Flawas. El passat dijous dia 25 de gener, van publicar el seu nou treball, titulat La Calçotada. L'endemà diumenge, van vendre en exclusiva el disc a la Gran Festa de la Calçotada de Valls, amb prop de 300 exemplars venuts.
[noticiadiari]99/14620[/noticiadiari]
Una setmana després de la presentació, el grup de Valls ha aconseguit entrar a la llista oficial del top 100 dels àlbums més venuts a Espanya. En aquest sentit, s'ha posicionat al número 20, superant el treball 20 años sin noticias de Melendi (número 21) i 1989 (Taylor’s Version) de Taylor Swift (número 22).
D’altra banda, també han aconseguit posicionar-se al número 73 del top 200 d’àlbums de Spotify Espanya, sent el segon millor debut històric en català. A més, en els premis Enderrock, estan nominats en 4 categories diferents.
El nou disc dels vallencs Figa Flawas, entre els més venuts de l'Estat
La Calçotada es va presentar el passat dijous dia 25 de gener
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 06 de febrer de 2024 a les 11:43
Et pot interessar
-
Societat
La pluja de milions d'euros que el primer premi de la Loteria del Nen ha deixat a Salou
-
Societat
Unió de Pagesos afirma que la nevada de la vigília de Reis beneficia els cultius llenyosos de Tarragona
-
Societat
Alcover avança cap a la sostenibilitat amb energia solar als equipaments municipals
-
Societat
Adjudiquen les obres per fer realitat els carrils bici a l'N-340 a Tarragona
-
Societat
Torna el Cinema VO a l’Auditori de la Diputació de Tarragona
-
Societat
L'ocupació als hotels de la demarcació de Tarragona durant Nadal es concentra en el pont de Cap d'Any
