Imatge curiosa la que es pot veure al carrer del Monestir de Santes Creus de Coma-ruga. Els últims dies s'han fet treballs per fer arribar la fibra òptica en aquesta zona. Per aquest motiu s'ha obert una rasa al carrer per soterrat el cablejat.
El problema és que els operaris es van trobar amb un vehicle que estava aparcat just al punt on passava la rasa. Al carrer hi ha una senyalització especial que prohibeix aparcar per aquestes tasques, però un cotxe n'havia fet cas omís. El vehicle tenia matrícula estrangera i semblava abandonat, i els operaris no van poder trobar el seu propietari.
Per aquest motiu van optar per desviar la rasa i fer-la passar per dalt de la vorera en aquell curt tram. Una decisió dantesca que ha deixat una imatge estranya a la via pública. Les fotos ja s'han començat a fer virals a través de les xarxes socials.
Des de l'Ajuntament del Vendrell han comunicat a l'empresa que ha fet els treballs que ho arregli i faci passar el cablejat per la calçada. Des de l'empresa han assegurat que ho faran en els pròxims dies. Caldrà retirar abans aquest vehicle, que segueix aparcat al mateix lloc.
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona avança en la renovació de l'asfalt de diversos carrers de la ciutat: inversió milionària
-
Societat
PortAventura World sorteja 10.000 entrades d'un dia per aquest estiu: tots el detalls
-
Societat
Un ramat d'ovelles i cabres netejarà 47 hectàrees de boscos de Salou durant el pròxim mes
-
Societat
El judici del cas Innova comença amb l'acord de Prat i Batesteza amb Fiscalia
-
Societat
L'Ajuntament de Reus presenta el programa d'activitats vinculat a l'eclipsi solar del 12 d'agost
-
Societat
Les obres de construcció de la graderia de la pista d'atletisme Marta Galimany de Valls, en la recta final
