El president de l'Audiència de Tarragona, Joan Perarnau, ha afirmat que el projecte del Fòrum Judicial de Tarragona necessita una modificació "integral" perquè el projecte executiu de 2009 ha quedat desfasat.
Perarnau ha avançat que el Departament de Justícia té previst anunciar la setmana vinent canvis en aquesta actuació. Entre les demandes del president destaquen la incorporació d'una macrosala, on fer judicis amb nombrosos investigats, i que s'humanitzin les sales de vistes, amb més llum i ventilació natural. També ha assenyalat que cal dissenyar circuits segurs: "Demano un edifici racional, on les coses estiguin endreçades, on els circuits de víctimes i victimaris estiguin separats", ha subratllat Perarnau aquest divendres.
En aquest mateix sentit, Perarnau també ha reclamat que el nou edifici tingui més d'una entrada i que hi hagi un circuit de menors, tal com disposen a Girona. "No podem tenir una sola entrada, hem de resguardar a les víctimes", ha afirmat. "Hem de fer un edifici racional, molt modern", ha afegit. Aquest gener, el Departament va anunciar que es destinaran 72 milions d'euros per a la construcció de la ciutat Judicial i que les obres podrien estar enllestides el 2026.
El projecte del Fòrum Judicial de Tarragona queda «desfasat» i patirà canvis
Es destinaran 72 milions d'euros per a la construcció de la ciutat Judicial i que les obres podrien estar enllestides el 2026
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juny de 2023 a les 15:15
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions i talls de trànsit per a l'arribada dels Reis d'Orient a Salou
-
Societat
Pas endavant per a fer realitat el futur aparcament de baix cost de l'estació de l'AVE de Tarragona
-
Societat
Nou procés de diàleg entre la Diputació i Ministeri pel projecte del camí de Ronda als Morrots de la Savinosa
-
Societat
El Morell crea un nou espai de debat dels veïns amb l'alcalde
-
Societat Reus reforça l'atenció a les persones en situació de vulnerabilitat per fred intens
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona allotja nou persones sense sostre durant la nit per les baixes temperatures
