La població de l'antic barri de la Marina, ara barri del Port, té des d'aquest dissabte el seu propi mercat de pagès. Es tracta de l'únic mercat, de fet, que es duu a terme a tota la Part Baixa, ja que els més propers són el dels dimarts i dijous a la plaça Corsini -on no s'hi ven alimentació- o a la plaça del Fòrum, on els dimecres i els dissabtes s'hi ubica el primer i genuí mercat de pagès de Tarragona.
Cinc parades s'han instal·lat des de dos quarts de nou del matí en aquesta plaça, que els veïns reclamen des de fa anys que esdevingui un pol d'activitats culturals, artístiques i comercials. La iniciativa, a càrrec de l'empresa municipal de mercats (ESPIMSA), té previst comptar amb un total de 13 parades cada dissabte que oferiran fruites i hortalisses del Camp de Tarragona.
Per ara s'hi han apuntat 6 petits productors de fruita, verdura, formatges, mel i espècies, que obriran fins a les dues de la tarda. Qualsevol persona o empresa que vulgui, però, encara és a temps de sumar-s'hi presentant la seva proposta a les oficines dels Mercats de Tarragona (passatge Cobos, 4). Les bases es poden consultar al taulell d'anuncis de la pàgina web d'ESPIMSA.
Aquest primer dia, l'afluència de gent ja era important. Alguns, clients atrets per ser el primer dia, prometien tornar i destacaven la importància de donar suport al teixit de petits productors de proximitat. D'altres simplement xafardejaven per veure el que s'hi oferia. A partir d'ara, el mercat de pagès de la Part Baixa es posa en marxa.
El segon mercat de pagès de Tarragona ja està en marxa
Societat
La plaça dels Carros ha acollit cinc parades des de dos quarts de nou del matí
ARA A PORTADA
-
Política El govern municipal de Reus assegura que l'execució del PAM 2023-2027 arriba ja al 66,3% TarragonaDigital
-
Societat Valls destina 6,6 milions d'euros d'inversions a la via pública durant el 2026 TarragonaDigital
-
Successos Estabilitzat el nou incendi a l'Alt Camp després de cremar 1,5 hectàrees Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Detenen un jove al Vendrell per agredir l'equip del programa «En boca de todos» quan feien un reportatge TarragonaDigital
-
Successos Troben mort un home que havia sortit a fer senderisme a Valls i no havia tornat a casa TarragonaDigital
Publicat el
10 de juliol de 2021 a
les 10:20
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Salou presenta la Targeta Ciutadana: un eina per facilitar l'accés als serveis municipals
-
Societat
La CGT denuncia que Ambulàncies Egara incompleix el contracte de transport sanitari del SEM a Tarragona
-
Societat
Torredembarra completa la digitalització del cicle urbà de l’aigua amb una inversió de més de 272.000 euros
-
Societat
Territori reforçarà la connexió entre Tarragona i Montblanc amb una nova línia de bus exprés
-
Societat
L'Ajuntament de Reus executa millores mediambientals als barrancs del Mas de Gassot i del Molí
-
Societat
La Bisbal del Penedès mantindrà tancada la piscina fins a tenir tota la informació de l'incident de divendres
