Els Serveis Jurídics de l'Ajuntament del Vendrell han interposat un total de 369 sancions al llarg del 2023 en relació amb denúncies per accions d'incivisme tramitades per la Policia local. Aquestes dades reflecteixen els esforços de la policia local per mantenir l'ordre al municipi, segons ha explicat el regidor de Seguretat Ciutadana, Christian Soriano.
Soriano també ha explicat en roda de premsa que una de les prioritats del govern vendrellenc en aquest mandat és la d'augmentar "la presència policial als carrers per intensificar la lluita contra l'incivisme".
Els motius més freqüents de les denúncies han estat la molèstia de sorolls, que representa un 32% del total. Seguidament, amb un 27%, es troben les infraccions mediambientals com ara tirar brossa a terra, abocaments il·legals o orinar a la via pública. Les qüestions relacionades amb els animals, com la falta de xip o la presència de gossos potencialment perillosos sense llicència, han representat un 21% de les sancions.
D'altres motius de sanció inclouen l'ocupació de la via pública sense permís (9%), infraccions relacionades amb vehicles (6%, principalment per l'ús fraudulent de la targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat), el consum de begudes alcohòliques a la via pública (3%), i infraccions vinculades a activitats econòmiques (1%).
El Vendrell augmenta la pressió contra l'incivisme amb més de 300 sancions en un any
El regidor de Seguretat Ciutadana ha expressat la voluntat d'incrementar la presència policial als carrers vendrellencs
ARA A PORTADA
-
-
Què fer el cap de setmana del 27 de febrer a l'1 de març a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
Maspujols impulsa un servei energètic municipal: s'instal·laran 500 plaques fotovoltaiques TarragonaDigital
-
-
La Unitat de Mediació de la Guàrdia Urbana de Tarragona és un èxit: resol 150 casos dels 186 gestionats el 2025 TarragonaDigital
Publicat el
04 de gener de 2024 a
les 13:15
Actualitzat el
04 de gener de 2024 a les
13:23
Et pot interessar
-
Societat
Altafulla i Torredembarra tindran una línia de bus directa a Barcelona durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Tarragona estabilitza les pernoctacions en els 1,7 milions el 2025 i consolida la desestacionalització
-
Societat
Nova jornada de protestes a Tarragona dels treballadors d'International Paper de Valls i Montblanc
-
Societat
El refugi climàtic de l'Escola Pompeu Fabra de Reus ja és una realitat
-
Societat
Salou serà un dels miradors privilegiats per gaudir de l'eclipsi solar del 12 d'agost
-
Societat
Municipis de l'Alt Camp i el Baix Camp denuncien talls de llum «constants i recurrents»
