El Vendrell impulsarà el mes de març la tercera campanya de bons de descompte per fer servir al comerç local. Es tracta d'una iniciativa de l'Ajuntament i el Comerç del Vendrell, en col·laboració amb la Cambra de Comerç de Tarragona, que ha tingut molt bona rebuda en les dues anteriors ocasions.
La tercera campanya començarà el divendres 17 de març i es posaran en circulació 10.000 nous bons de deu euros cadascun. Tots els ciutadans es podran descarregar un màxim de quatre bons, que podran usar durant set dies, abans que tornin a estar disponibles. La compra mínima als establiments adherits és de 30 euros.
Des de Comerç del Vendrell, el seu president, Salva Rodríguez, ha valorat de forma positiva la iniciativa, que estarà oberta "a tots els nuclis del municipi i servirà per incentivar el comerç local". Els establiments que es vulguin adherir a la campanya encara ho poden fer abans del 17 de març.
El Vendrell farà una nova campanya de bons de descompte al comerç aquest març
A partir del dia 17 de març es posaran en circulació 10.000 bons de deu euros per gastar al comerç local
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 13:07
Actualitzat el
27 de febrer de 2023 a les
13:18
Et pot interessar
-
Societat
Prop de 2.200 participants en la XIX edició del Fòrum Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi de Tarragona
-
Societat
Falset i Móra la Nova critiquen que encara no hi hagi data per a la reobertura de l'R15
-
Societat
L'Institut Gaudí de Reus serà pioner i oferirà un cicle formatiu de serveis funeraris
-
Societat
L'Ajuntament de Reus aprovarà el contracte programa amb Canal Reus tot i que la televisió pretén denunciar-lo
-
Societat
Comença la temporada de creuers al Port de Tarragona: el 2026 hi haurà 81 escales i 160.000 passatgers
-
Societat
Salou activa un projecte pioner amb un ramat d'ovelles per reduir el risc d'incendi als boscos
