El Vendrell impulsarà el mes de març la tercera campanya de bons de descompte per fer servir al comerç local. Es tracta d'una iniciativa de l'Ajuntament i el Comerç del Vendrell, en col·laboració amb la Cambra de Comerç de Tarragona, que ha tingut molt bona rebuda en les dues anteriors ocasions.
La tercera campanya començarà el divendres 17 de març i es posaran en circulació 10.000 nous bons de deu euros cadascun. Tots els ciutadans es podran descarregar un màxim de quatre bons, que podran usar durant set dies, abans que tornin a estar disponibles. La compra mínima als establiments adherits és de 30 euros.
Des de Comerç del Vendrell, el seu president, Salva Rodríguez, ha valorat de forma positiva la iniciativa, que estarà oberta "a tots els nuclis del municipi i servirà per incentivar el comerç local". Els establiments que es vulguin adherir a la campanya encara ho poden fer abans del 17 de març.
El Vendrell farà una nova campanya de bons de descompte al comerç aquest març
A partir del dia 17 de març es posaran en circulació 10.000 bons de deu euros per gastar al comerç local
ARA A PORTADA
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
-
-
L'entorn d'un dels menors ofegats a Tarragona nega que els joves saltessin des del penya-segat TarragonaDigital
-
L'Ajuntament de Tarragona presenta el dispositiu de mobilitat de cara a la sortida del Tour de França TarragonaDigital
-
Publicat el
27 de febrer de 2023 a
les 13:07
Actualitzat el
27 de febrer de 2023 a les
13:18
Et pot interessar
-
Societat
Salou fa un salt endavant en la cura de l'espai públic amb l'estrena de la nova flota de neteja viària
-
Societat
Reus impulsa mesures per combatre la calor durant la Festa Major de Sant Pere
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona tira endavant la modificació de l'ordenança de la ZBE
-
Societat
L'Ajuntament del Morell repeteix entre els municipis catalans més ben valorats en administració oberta
-
Societat
Un multitudinari minut de silenci a Tarragona per la mort dels tres menors a la platja de l'Arrabassada
-
Societat
El CD La Floresta ret homenatge als dos adolescents morts a la platja de l'Arrabassada de Tarragona
