La Setmana Santa ha tornat als carrers de Tarragona. Fa dies que el programa d'activitats està en marxa, però aquest dissabte s'ha celebrat el primer Via Crucis al carrer, després de edicions suspeses a causa de les restriccions per la Covid-19. Els armats del Gremi de Marejants, els passos de la Confraria de la Presa de Jesús, el del Sant Sopar i el Sant Enterrament del Gremi de Marejants, així com el del Sant Crist de l'església de Sant Pere i la Creu dels Improperis de la Confraria de Sant Josep i Sant Jaume de Reus s'han mostrat a centenars de persones que es congregaven als carrers del barri.
El recorregut sortia de la plaça Bisbe Bonet i tot seguit continuava pel carrer Sant Joan, el carrer Sant Pere, el carrer Trafalgar, per tornar a la plaça Bisbe Bonet, on es troba l'església del barri. Els tambors de les confraries del Serrallo han ressonat pels seus carrers en una cita que alguns veïns trobaven a faltar.
Va ser diumenge passat precisament en aquest barri de Tarragona on es va celebrar el 6è aplec de bandes de Setmana Santa, el primer acte al carrer d'aquesta edició del 2022. Tot i això, el d'avui ha estat el primer Via Crucis fora d'una església. I un dels esdeveniments més esperats es produirà demà diumenge: a les 12 del migdia, des de l'Amfiteatre, Imma Teixell, presidenta de l'Associació Cultural Sant Fructuós de Tarragona pronunciarà el pregó de la Setmana Santa d'enguany.
El Via Crucis del Gremi de Marejants al Serrallo recupera els passos dos anys després a Tarragona
Imma Teixell serà l'encarregada del pregó aquest diumenge al migdia
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts reclama al Govern que compri Ca l'Ardiaca de Tarragona i Cultura diu que els propietaris no volen vendre TarragonaDigital
-
USTEC acusa el PSC d'estar al darrere de la protesta de l'alumnat a l'Institut Narcís Oller de Valls TarragonaDigital
-
Falset es vesteix amb les millors gales per celebrar la 31a edició de la Fira del Vi TarragonaDigital
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Societat Més de 18.500 persones de la demarcació de Tarragona continuen esperant prestacions per la dependència
-
Societat
Salou invertirà 1,32 milions euros en un pla de sis anys per facilitar l'accés a l'habitatge
-
Societat
Escenifiquen l'inici de les obres del camí de ronda de la Savinosa de Tarragona
-
Societat
S'estrena el renovat passeig marítim de la Pineda amb 20 metres més de platja
-
Societat
El Govern invertirà 4,8 milions d'euros per millorar l'oferta en 22 línies d'autobús a Tarragona
-
Societat
Instal·len caixes niu en diferents punts de Tarragona per afavorir la nidificació d'aus rapinyaires
