Els Mossos d'Esquadra han arribat aquest dijous a la seu de l'empresa de Mercats de Tarragona per endur-se set informes, en el marc d'una investigació judicial. Ho ha confirmat el president d'aquesta empresa mixta, Dídac Nadal, que ha explicat que s'està intentant esbrinar informació sobre unes adjudicacions fetes entre el 2013 i l'any 2019, just abans de les eleccions municipals.
Nadal ha insistit que es tracta de treballs impulsats en el mandat anterior, "sota una altra gerència i presidència" a l'actual. També ha explicat que l'actuació policial respon a la investigació judicial oberta arran d'una querella presentada per un ciutadà i ha assegurat que sabien que es produiria. "És la conseqüència normal i lògica del resultat i les diligències que s'estan fent pels jutjats", ha dit.
A més, ha remarcat que tant ell com el gerent de l'empresa municipal van declarar fa un any als jutjats per aquesta qüestió. En aquest sentit, ha manifestat que altres persones de la secretaria o del departament d'intervenció municipal també han declarat en la instrucció del cas. "Tots col·laborem en la mateixa perquè som els primers interessats a què s'aclareixin els fets", ha afegit.
Els Mossos s'emporten set informes de l'empresa de Mercats de Tarragona
Arrel d'una querella presentada per un ciutadà de Tarragona, per uns fets entre 2013 i 2019
Publicat el 19 d’abril de 2023 a les 20:40
Et pot interessar
-
Societat Finalitza el procés participatiu per a la millora ecològica del riu Francolí a la Conca de Barberà
-
Societat La Conca de Barberà continua amb els bons resultats de recollida selectiva el 2025
-
Societat Alcover estrena nova app municipal renovada, més pràctica i accessible
-
Societat El sector turístic de Tarragona encara el pont d’agost amb optimisme: «És la joia de la corona»
-
Societat El Port de Tarragona inverteix prop d'un milió d'euros en una planta fotovoltaica al Moll de Castella
-
Societat El Port de Tarragona modernitza els equips de control fronterer de la terminal de cruers