Els nous pressupostos de la Generalitat preveuen una pluja de milions a la Conca de Barberà

Suposa un increment en la inversió del 98,6%.

Publicat el 29 de febrer de 2024 a les 16:31
Els pressupostos que vol aprovar la Generalitat de Catalunya per a l'any 2024 preveuen una inversió de 17,2 milions d'euros a la Conca de Barberà. Es tracta d'un augment molt significatiu respecte a l'exercici anterior, ja que suposa un increment del 98,6%.

En aquest sentit, és la comarca tarragonina amb un increment més accentuat en les inversions que proposa el govern català.

L'acord dels pressupostos entre el govern de Pere Aragonès i el PSC que s'ha donat a conèixer aquesta setmana preveu una pluja de milions d’euros amb inversions molt destacades.

Concretament, a la comarca rebria 9,6 milions d’euros destinats al nou parc logístic Logis Montblanc. També hi ha prevista una inversió de 5,2 milions d’euros en la conservació de carreteres, 1,1 milions d’euros en el desplegament de fibra òptica, 361.790 euros en la construcció de cunetes trepitjables a la C-241D entre Montblanc i Santa Coloma de Queralt i 307.424 euros pel pavelló Poliesportiu de l’Espluga de Francolí.