L'Ajuntament de Tarragona i les sales Zero de Tarragona i Lo Submarino de Reus posen en marxa el cicle Sala Tarragona, una iniciativa cultural que es va haver de suspendre la tardor passada a causa de la segona onada de la pandèmia de la Covid-19 i les conseqüents mesures restrictives fixades per les autoritats sanitàries.
El cartell musical el conformen els concerts de Els Pets, Sidonie i Crim+La Inquisición, que tindran lloc tots tres al Teatre Auditori del Camp de Mart en tres dies consecutius.
Segons ha expressat l'alcalde i conseller de Cultura de l'Ajuntament de Tarragona, Pau Ricomà, durant la presentació aquest matí al mateix Auditori del Camp de Mart, "els últims mesos hem estat treballant colze a colze amb les dues sales amb l'objectiu de poder realitzar el màxim de concerts possibles aquesta primavera amb les màximes garanties". Ricomà ha destacat la importància d'iniciatives com aquesta nascudes del territori que, segons ha expressat "posen en valor el talent musical i demostren que la cultura és segura i necessària".
A la presentació també han assistit representants de la Sala Zero, Tonet Sánchez i de Lo Submarino, Víctor Bladé. Ambdós han agraït el suport rebut per part de l'Ajuntament de Tarragona per tirar endavant aquest cicle i poder així donar veu tant a sales com a artistes. "La salut és molt important, però la cultura també és un actiu que hem de salvaguardar en el context d'aquesta pandèmia", ha remarcat el propietari de la Sala Zero de Tarragona.
La primera cita serà divendres 16 d'abril a les 20 h amb Els Pets, que arriben amb les entrades exhaurides. Aquest cop sí, interpretaran dalt l'escenari els grans èxits de la banda, de forma cronològica inversa, dels més recents als més antics, fent una mirada retrospectiva del què han estat els trenta-cinc anys de la carrera del grup, i que serà una petita festa per a celebrar el 35è aniversari amb els seus fans.
El bateria i vocalista de Els Pets, Joan Reig, també present a la presentació d'aquest matí, s'ha mostrat molt satisfet i agraït per la iniciativa del cicle i ha reiterat "el paper de la cultura, més necessària que mai pel benestar de totes les persones". Dissabte 17 també a les 20 h, serà el torn de Sidonie, que presentarà el seu últim disc El regreso de ABBA.
Per últim, els tarragonins Crim celebraran els seus 10 anys de punk-rock dalt l'escenari diumenge 18 d'abril a les 19 h. El vocalista i guitarrista de Crim, Adrià Bertran, ha expressat durant la roda de premsa "la importància de programacions com Sala Tarragona pels músics com nosaltres que encara ens estem fent camí després d'un any tan dur com el passat". Els acompanyaran La Inquisición presentant el seu últim disc Tenevrae.
Les entrades, tant per dissabte 17 com per diumenge 18, ja estan novament a la venda a través del web. El projecte Sala Tarragona, liderat per la Sala Zero i Lo Submarino de Reus, compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tarragona i la patronal de sales de concerts ASACC que vincula diferents establiments culturals d'arreu de Catalunya.
Els Pets, Sidonie i Crim actuaran al Camp de Mart a l'abril
Societat
Els concerts conformen la posada en marxa del projecte Sala Tarragona per part de la Sala Zero i Lo Submarino de Reus amb el suport de l'Ajuntament de Tarragona
ARA A PORTADA
-
Societat L'associació de l'àrea metropolitana del Camp de Tarragona crea una agència per atreure inversions TarragonaDigital
-
Successos Un home mor ofegat a la platja de Llevant de Salou: cinquena víctima de l'estiu a Tarragona TarragonaDigital
-
Societat Ematsa inicia obres de renovació de la xarxa de distribució d'aigua en diversos carrers de Tarragona TarragonaDigital
-
Economia Ferrmed xifra en més de 7.000 milions les actuacions «urgents» a fer als corredors del Mediterrani i de l'Ebre TarragonaDigital
-
Publicat el
24 de març de 2021 a
les 18:08
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona vigilarà amb drons les zones de roques i difícil accés de les platges del municipi
-
Societat
Comencen les obres de remodelació del parc de Maria Mercè Marçal del Morell
-
Societat
Mor als 47 anys Jovita Dolç, ànima del restaurant Miramar de Cambrils
-
Societat
El sector turístic de Tarragona s'entusiasma amb el Tour de França tot i relativitzar l'impacte econòmic
-
Societat
Retiren una balena morta de la platja de l'Almadrava, al Baix Camp
-
Societat
El ple de la Diputació de Tarragona aprova l'increment de 15 milions d'euros del Pla ImpulsDipta
