L'accés a la urbanització Marítima de Torredembarra a través de la carretera N-340 ja està regulat per semàfors des d'aquest divendres al matí. D'aquesta manera, es dona resposta a una llarga reivindicació veïnal que l'Ajuntament de Torredembarra va traslladar a la Subdelegació del Govern a Tarragona.
Les dues administracions van arribar a un acord de col·laboració i, finalment, Carreteres del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana va iniciar fa uns mesos les actuacions per instal·lar la regulació semafòrica. En aquest sentit, l'Ajuntament torrenc ha fet la instal·lació elèctrica i es farà càrrec del subministrament.
Tant l'alcalde de Torredembarra, Eduard Rovira, com el regidor de Via Pública, Vale Pino, han mostrat la seva satisfacció perquè els accessos a la Marítima seran a partir d'ara més fàcils i més segurs, tant per a vehicles com per a vianants, reduint així la perillositat d'aquest tram de la via.
En funcionament els semàfors d'accés a la urbanització Marítima de Torredembarra
D'aquesta manera es posa punt final a una llarga reivindicació veïnal
ARA A PORTADA
-
Tarragona estrenarà noves restriccions per a la pesca recreativa a partir del setembre TarragonaDigital
-
Reus reordena el trànsit al voltant del Pallol i el carrer Doctor Robert per millorar la seguretat viària TarragonaDigital
-
-
Macabra troballa al mar a Cambrils: troben un home mort amb el seu gat dins una motxilla a la platja TarragonaDigital
-
Publicat el 14 de juliol de 2023 a les 15:45
Actualitzat el 14 de juliol de 2023 a les 15:50
Et pot interessar
-
Societat Cambrils reforça l'impuls al comerç local amb un nou conveni amb la Unió de Botiguers
-
Societat Moisès Tarrés i la seva gossa Mel guanyen el Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Prades
-
Societat Cinc nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat La Serra de Montsant celebra 20 anys reintroduint la tortuga mediterrània amb més de 7.000 exemplars alliberats
-
Societat El Pla de Santa Maria programa la sisena edició de les Terrasses Musicals d'estiu
-
Societat El Morell i Miami Platja mantenen els únics espectacles taurins al Camp de Tarragona enmig del debat animalista