Entre les vies tallades de la Conca de Barberà hi ha la N-240, en el seu enllaç amb la C-14 i l'AP-2, a l'alçada de Montblanc, a la rotonda d'accés a la vila ducal. Hi ha uns 200 tractors que van carregats de llenya i calçots per a l'hora de dinar.
Els talls també s'han traslladat a l'autopista i els tractors l'han bloquejada en els dos sentits de la marxa. Segons el Servei Català de Trànsit també hi ha afectació a la C-241d, que uneix Montblanc i Pira, a causa de la cua de vehicles.
Protestes a l'Alt Camp
Pel que fa a l'Alt Camp, hi ha afectacions a la C-14, a Alcover, i a la rotonda de la C-14 coneguda com la de les Quatre Carreteres, a Vila-rodona.Està previst que la tractorada duri 24 hores, i es conjura amb les protestes que s'estan estenent per tot Europa, com les viscudes durant les últimes setmanes a França. A Catalunya, el calendari de mobilitzacions ha de culminar amb una gran manifestació a Madrid el dia 21 de febrer.