Acaben les esperades obres de la carretera TV-2034 entre Valls, Puigpelat i Vilabella

Els treballs han representat una substancial millora de la seguretat i de la comoditat en aquesta carretera

Publicat el 11 de desembre de 2025 a les 16:58

La carretera TV-2034 entre Valls, Puigpelat i Vilabella és oberta completament al trànsit després de les obres de condicionament de tres trams d’aquesta via, per on circulen diàriament gairebé 3.400 vehicles. Els treballs han representat una substancial millora de la seguretat i de la comoditat en aquesta carretera de la xarxa viària de la Diputació de Tarragona.

Les obres, amb una inversió de 3M d'euros, han incidit en un total de 4,1 km, als termes municipals de Valls, Puigpelat i Vilabella. En concret, s’hi ha ampliat la calçada fins a 8 metres, s’ha eixamplat el pont sobre el Torrent del Caus i s’hi ha construït una rotonda per pacificar el trànsit.

Les obres també han inclòs la millora del drenatge, l’execució de cunetes transitables, la renovació de la senyalització horitzontal i vertical i la instal·lació de l’enllumenat a la nova rotonda. 

Durant els treballs d’eixamplament del pont, la carretera es va haver de tallar entre els punts quilomètric 2 i 2,300, tot i que es va habilitar una ruta alternativa per al trànsit rodat.