Fira i art urbà, la proposta comercial de Tarragona per aquest cap de setmana

Els bons comerç tgn ja s'han esgotat en un 30%

Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 12:52
Nova agenda d'activitats relacionada amb la campanya dels Bons comerç tgn. La ciutat comptarà aquest cap de setmana amb una fira de tast de vins i tapes a la plaça del Fòrum, mentre que també il·lustradors, amenitzats per una companyia teatral i música, començaran a pintar en diversos emplaçaments del centre mòduls elèctrics actualment degradats.

En la iniciativa hi participa l'àrea de Comerç de l'Ajuntament de Tarragona, que vol promoure la "dinamització dels carrers" a través d'activitats com les que ja es van produir ara fa dues setmanes. També hi participa l'associació comercial Via T, a través de l'art urbà, i el Club d'Escacs de Tarragona, que continua les seves partides simultànies -aquest cap de setmana, a Bonavista.

A la fira de la plaça del Fòrum hi participaran quinze cellers "de primera línia" de la mà de la Bodega Gerard i els restauradors. A banda de poder adquirir bons, la tarifa estàndard serà de 10 euros amb copa, tast de vi i tast de menjar, així com també oferiran l'opció de paquets de quatre menjars i 4 vins.

Dídac Nadal, responsable de l'àrea de Comerç, ha explicat que ja hi ha aproximadament un 30% dels bons esgotats i que amb la darrera incorporació d'aquest passat cap de setmana encara n'hi ha un 25% per descarregar. En total, des del passat 22 d'octubre, s'han fet 9.053 operacions de bescanvi, que han suposat un impacte econòmic total de 546.000 euros.