El Baix Penedès posa en marxa una segona edició del programa 'Treball a les Comarques' del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) amb un increment del 41% de recursos respecte l'any passat. Enguany es destinaran 367.119 euros a desplegar diverses polítiques que ajudin a reduir l'atur, segons han detallat aquest divendres els representants del Consell Comarcal i dels ajuntaments del Vendrell i Calafell.
Entre les novetats d'enguany, hi ha la creació d'un programa específic per a la inserció laboral de col·lectius amb més dificultats, amb 150 places per a persones que necessitin una orientació més individualitzada. També està previst assessorar les empreses de la comarca per detectar possibles contractacions.
El programa està finançat en un 90% pel SOC. La primera edició va atendre 135 persones, de les quals gairebé un 24% va trobar feina estable.
Front comú al Baix Penedès per reduir l'atur: més de 360.000 euros per fomentar la contractació
Entre les novetats d’enguany, hi ha la creació d’un programa específic per a la inserció laboral de col·lectius més vulnerables
Publicat el 23 de febrer de 2024 a les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Reus modifica l'ordenança de l'IBI per incentivar la promoció d'habitatge assequible
-
Societat
La planta regeneradora d'aigua de la depuradora de Reus costarà prop de 21 milions i estarà enllestida el 2028
-
Societat
Valls esdevé la capital vinícola de la demarcació amb la celebració de la 12a edició de la Va de Vins
-
Societat
La nova campanya al jaciment de la Cansaladeta acaba ampliant l'excavació de l'assentament de fa 400.000 anys
-
Societat
Veolia s'adjudica el nou contracte del servei de sanejament d'aigua de Valls: 3 milions d'euros en inversions
-
Societat
La Diputació de Tarragona i els municipis continuen amb els preparatius per a l'arribada del Tour de França
