Robatori d'alçada a Valls. Durant el passat cap de setmana, uns individus haurien robat part del cablejat de coure del parallamps del campanar de l'església de Sant Joan de Valls.
Segons informa El Vallenc, s'haurien sostret uns 5 metres de cable de coure provinent del parallamps de la torre.
A hores d'ara, la Policia Local ha obert una investigació per tal d’identificar les persones responsables dels fets. De moment no hi ha detinguts.
Cal recordar que des de fa dies hi ha una gran bastida al campanar que ha de permetre iniciar les obres de restauració, ja que el campanar es troba en molt mal estat de conservació.
Furt d'alçada a Valls: Roben al campanar de Sant Joan
La Policia Local ha obert una investigació
ARA A PORTADA
-
Tarragona posa data a l'inici de la ZBE i obre una oficina per atendre els dubtes de la ciutadania TarragonaDigital
-
-
La Costa Daurada es posiciona com a destinació cicloturística de primer nivell amb motiu del Tour de França TarragonaDigital
-
Surten a la venda les entrades de Fàbrica de les Il·lusions, un dels clàssics de Nadal a Valls TarragonaDigital
-
L'Espluga de Francolí recupera la comissió per la restauració de l’església vella de Sant Miquel TarragonaDigital
Publicat el 11 d’octubre de 2023 a les 17:30
Actualitzat el 11 d’octubre de 2023 a les 17:40
Et pot interessar
-
Societat
El pla de gestió del patrimoni romà de Tarragona fixa deu objectius: museïtzació i protecció dels monuments
-
Societat
L'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili celebra el 20è aniversari amb un canvi de nom
-
Societat
Arriba Nadal al Mercat de Torreforta: encesa de llums, xocolatada i espectacle infantil
-
Societat
L'Institut Martí l'Humà de Montblanc utilitza la realitat virtual prevenir les violències masclistes entre els adolescents
-
Societat
Pas endavant per acabar amb l'amiant a Tarragona abans de 2032
-
Societat
Torredembarra inicia el nou servei de recollida de residus amb novetats i importants millores
