Montblanc reciclarà enguany l’aigua de la piscina municipal. La iniciativa permetrà l’estalvi de 850 metres cúbics d’aigua potable i es suma a les accions que es van implementant per garantir incrementar l’estalvi d’aigua potable. En el cas concret de la piscina municipal des de la temporada passada s’ha treballat per garantir que els nivells sanitaris de l’aigua de la piscina municipal siguin els correctes i ara, després que les analítiques ho hagin certificat, s’han iniciat els treballs per preparar l’obertura de les instal·lacions, previstes pels volts de Sant Joan.
La piscina municipal de Montblanc acull, entre d’altres, totes les activitats esportives d’estiu i, des de dilluns passat són obertes les inscripcions per poder participar a la nova programació. En aquest sentit destacar que la programació, seguint la línia iniciada en anys anteriors, inclou el Diveresport Infantil més curset de nació infantil, adreçat a nenes i nens amb edats compreses entre els 4 i els 10 anys. Es tracta d’una proposta que inclou la pràctica de l’esport, la realització d’activitats culturals i de lleure, així com les excursions i la familiarització amb el medi aquàtic o perfeccionar l’estil de natació.
El Diveresport Jove està adreçat a joves amb edats compreses entre 11 i 15 anys que vulguin practivar esport, fer activitats aquàtiques i realitzar sortides en grup en BTT, excursions per la natura, sortida a la platja i Aquopolis. Així mateix, també s’ha programat el curset de natació infantil, que tindrà lloc a la tarda i està adreçat a nens i nenes d’entre quatre i dotze anys. Mentre que l’Aquagym i el curset de natació per adults està adreçat a tothom que tingui a partir de tretze anys i que vulgui perfeccionar la tècnica d’estils de natació i treballar per gaudir d’una estona divertida en el cas de les sessions d’Aquagym.
La inscripció es podrà fer presencialment fins al 9 de juny al Pavelló Municipal de Montblanc i s’han establert bonificacions de fins al 10% per a famílies nombroses, monoparentals i un 20% per a persones amb minusvalidesa.
Gran mesura: Montblanc reciclarà l’aigua de la piscina municipal
La iniciativa permetrà l’estalvi de 850 metres cúbics d’aigua potable
ARA A PORTADA
-
La Cambra de Tarragona reclama que el comerç de la ciutat obri els diumenges per atendre els creueristes TarragonaDigital
-
Noemí Llauradó no repetirà com a candidata d'ERC a l'alcaldia de Reus en les municipals de 2027 TarragonaDigital
-
-
La reforma de edifici de Caixa Tarragona sedueix una desena de despatxos d'arquitectura d'alt nivell Antonio Ramos Llauradó
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 19 de maig de 2023 a les 16:48
Et pot interessar
-
Societat
Reus aterra a FITUR 2026 amb l'Any Gaudí com a eix de la promoció turística
-
Societat
Augmenta i es consolida el turisme a la Conca de Barberà durant el 2025
-
Societat
Reus amplia el desplegament del sistema de recollida de la brossa amb noves illes emergents
-
Societat
Els Armats de l'Espluga de Francolí denuncien que l'Ajuntament no els permet organitzar la festa nocturna de la Fira de Sant Vicenç
-
Societat
El Morell anuncia la creació d'un nou skatepark municipal
-
Societat
El Centre Cívic de Valls presenta una nova edició del Carnaval Infantil
